Sunday, December 27, 2009

Salam Ukhuwah Daripada Kami...


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua,


Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya dapat kita bertemu buat kali pertama di blog yang baru diwujudkan ini. Terlebih dahulu, pihak kami, Jawatankuasa Balai Islam Kolej Kediaman Tun Ahmad Zaidi (KKTAZ), Universiti Malaya, ingin mengalu-alukan kehadiran anda ke blog ini. Kami berharap agar pengunjung blog ini dapat menerima kehadiran kami dengan tangan yang terbuka. Baiklah, untuk pengetahuan semua, blog ini diwujudkan pada 28 Disember 2009 bersamaan dengan 11 Muharram 1431 Hijriah.


Insyaallah, untuk post-post yang seterusnya kami akan membawa berita yang berkaitan dengan aktiviti-aktiviti kami yang telah, sedang dan akan dijalankan. Kami juga akan memuatkan artikel-artikel yang berkaitan dengan islam serta karya kreatif seperti sajak, syair, lirik lagu dan apa-apa sahaja yang dirasakan menarik. Bukan itu sahaja, kami juga akan memperkenalkan barisan pimpinan Jawatankuasa Balai Islam KKTAZ kepada anda semua agar anda dapat mengenali mereka dengan lebih lanjut. Insyaallah, jika diizinkan Allah segala yang kami rancang itu akan kami muatkan ke dalam blog ini.


Selain itu, kami juga berharap agar anda iaitu pembaca blog ini dapat menyumbangkan idea, cadangan, pandangan serta kritikan untuk penambahbaikan blog ini. Anda juga boleh menghantarkan apa sahaja sama ada karya kreatif anda mahupun artikel untuk diterbitkan di blog balai islam ini. Anda boleh menghantarnya di balaiislamkktaz@gmail.com

Jika anda tidak keberatan, hebahkan blog ini kepada rakan-rakan anda yang lain untuk kebaikan kita bersama.


Akhir kata, semoga dengan kemunculan blog ini dapat membantu kita sebagai umat islam untuk menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswa/i islam yang hebat, bertenaga dan berpegang teguh dengan ajaran islam. Kami mendoakan yang terbaik kepada anda, dan kami berharap agar anda juga dapat mendoakan yang terbaik untuk kami. Selamat meneruskan pengajian untuk semester yang seterusnya kepada semua mahasiswa/i Universiti Malaya terutamanya mahasiswa/i KKTAZ.

No comments:

Post a Comment