Sunday, January 13, 2008

Mahu menonton FREE TV1 dan TV2 secara online?




Assalamualaikum kepada anda semua..
minggu ini saya agak sibuk sedikit, tetapi saya tetap akan meneruskan untuk memberi perhidmatan kepada anda semua. Kali ini, anda sudah boleh menonton TV1 dan TV2 secara online dan berita gembiranya ianya adalah PERCUMA dan tidak memerlukan anda untuk menggunakan sebarang perisian 3rd party untuk menonton seperti TV PLAYER dan lain2.

Setakat ini, blog ini hanya menyediakan untuk perkhidmatan TV1 dan TV2 sahaja. Tapi kepada anda semua janganlah berasa sedih, saya akan cuba untuk mendapatkan kerjasama dengan pihak penyiaran untuk stesyen televisyen lain2 seperti TV3, dan banyak lagi. Diharap anda semua bersabar kemunculannya. hehe :)

Anda boleh menonton TV Online yang ada pada sidebar sebelah kanan. Sila Tekan Butang PLAY untuk Menonton TV Online. Jika tiada Butang PLAY, ia bermakna PC anda masih belum mempunyai plugin wmp. Tetapi tidak mengapa, anda masih boleh menonton hanya dengan klik kanan pada kotak hitam tersebut dan anda boleh klik Play, zoom full screen dan lain2 lagi.

Selamat Menonton Dan Bergembira..

No comments:

Blog Unitar Konvokesyen 2007

Selamat datang diucapkan kepada anda semua yang sudi melawati blog ini. Saya izz (admin) mengucapkan setinggi tinggi penghargaan kepada semua yang membantu secara langsung atau tidak langsung menjayakan blog ini.

Untuk pengetahuan semua, blog ini diwujudkan bagi semua siswa siswi yang ingin berkongsi pengalaman dan bertukar pendapat mengenai convocation yang telah diadakan. Selain itu, blog ini juga banyak memberi tips tentang peluang kerjaya yang ada diluar. Blog ini bukanlah blog sebenar oleh unitar, tetapi ia merupakan sebuah blog persendirian yang dibangunkan atas inasiatif pihak admin sendiri.

Segala info dan gambar yang terkandung didalam blog ini boleh disalin, ditiru dan dijual untuk kegunaan anda semua dengan syarat mendapat kebenaran dari pihak admin terlebih dahulu..susunan ayat dan bahasa diblog ini adalah mengikut adunan pihak admin yang agak santai walaupun anda tidak bersantai pada waktu ini :) jika terdapat sebarang cadangan atau info bolehlah email kepada pihak admin di allbizztech@gmail.com