21 May 2010

Sambutan Positif Tim Tauhid: Surat Wee Leong Chan kepada saya

SubhanAllah, apabila melihat nama penghantar emel tersebut di skrin komputer saya agak terkejut. Namanya bukan bukan bermula dengan Ahmad, Muhammad dan lain-lain nama Melayu Islam. Namanya bermula dengan tiga suku kata yang pendek.

Beliau berbesar hati dan ingin menyertai Tim Tauhid. Beliau juga sudah menghadiri bengkel-bengkel anjuran Puan Ainon Mohd, Pengerusi PTS.

Alhamdulillah, saya yakin ada sinar yang bakal memancar dengan sedikit gilapan sahaja lagi. Pengalaman dan ilmu yang terbungkam di dadanya bakal dilakarkan di atas lembaran kertas-kertas. Menurut Puan Guru, kisah-kisah yang berorientasikan kisah benar adalah lebih sedap dan terkesan di hati pembaca.

Kami memohon bantuanMu ya Allah, permudahkanlah dakwah kalam ini insyaAllah.

Zahiruddin Zabidi
http://kalamkhalifah.blogspot.com/
_________________________________________________

(Surat beliau kepada saya)

Assalamualaikum Tuan Ahmad Zahiruddin

Semoga tuan sentiasa dilindungi dan dirahmati oleh Allah Ta'ala. Rezeki pula sentiasa diberkati. Manakala amalan memperolehi pahala ibadah dalam perjuangan memandaikan bangsa, Insya Allah.

Saya memohon maaf sekiranya emel saya ini mengganggu masa tuan. Dan terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca emel yang tidak seberapa ini.

Saya Muhammad Waqiuddin Chan Wee Leong. Saya berminat untuk menjadi TimTauhid seperti yang diwar-warkan dalam laman web UNIKA PTS kelolaan Sifu Puan Ainon. Semoga dapat bekerjasama dengan pihak tuan untuk menghasilkan novel yang bertemakan tauhid untuk memandaikan bangsa.

Sekian, terima kasih.

Muhammad Waqiuddin
017 - 633 xxxx