NUFFNANG

Thursday 4 July 2013

PANAS BERAPI! SI KITOL KHAIRY MEMBATALKAN PROGRAM TUN M DENGAN GOLONGAN BELIA! KENAPA? WAJIB BACA

PANAS BERAPI! SI KITOL KHAIRY MEMBATALKAN PROGRAM TUN M DENGAN GOLONGAN BELIA! KENAPA? WAJIB BACA

Tiga bulan lepas semasa Shabery Chik masih lagi menjadi Menteri KBS telah ditetapkan satu program Tun M bersama anak muda. Program tersebut diberi nama ‘Bicara Wawasan: Persediaan Belia Dalam Mendokong Wawasan 2020′. Ianya dijadualkan untuk berlangsung pada 8 Julai ini.

Semuanya telah cantik dirancang dan ramai anak-anak muda sudah tak sabar nak bersama negarawan tersebut, sebagai bukti aku siarkan tweet dari seorang wartawan sukan bernama Rizal Hashim.

Inilah masalahnya bila kita ada pemimpin yang kuat berdendam beb. Dari apa yang aku dengar Menteri KBS iaitu Khairy Kitol Jamaluddin telah mengarahkan supaya program ini dibatalkan. Walau telah diarah untuk dibatalkan pegawai dalam KBS telah menyatakan program ini ditangguhkan, pegawai ni kira tak nak keruhkan keadaan.

Nampaknya SIL aka Kitol telah kembali, toh syaitan yang telah lama terpendam dan segala drama perubahan yang dipersembahkan rupa-rupanya adalah hanya untuk sementara. Sifat munafik Khairy ni memang aku dah jangka dari awal lagi. Pendendam beb dia ni.

Nampaknya sekarang ni trend untuk menghidupkan kembali ERA Pak Lah aka Tun Bodohwi sudah bermula. PM kena berhati-hati sebab gang si Kitol semakin hari semakin menyerlah dan kini si Kitol sudah mula menentang secara terang-terangan.

Inilah masalahnya bila kita ada pemimpin yang palsu, pemimpin yang dilatih oleh intelligence British untuk menghancurkan UMNO dari dalam. Sebab pemimpin kena berjiwa besar dan tidak menyimpan sifat dendam. Lagi sekali terbukti apa yang aku cakap selama ini tentang Khairy semuanya adalah benar.

Aku harap UMNO akan melahirkan seorang anak jantan hebat seperti Harun Idris untuk menentang si Kitol yang langsung tiada jiwa melayu didalam dirinya. Pemuda UMNO mesti diselamatkan dari si Kitol ini. Dia memang tak pernah berubah, apa semua dia lakukan selama ini hanyalah lakonan semata-mata.

Sedarlah wahai pemuda UMNO sekalian! Apa la salahnya Tun M seorang negarawan berjumpa dengan anak-anak muda? Peliknya gang-gang Khairy selama ini selalu kata kita kena bersatu tapi dibelakang mereka tetap jalankan jarum untuk pecah belahkan parti. Munafik betul mereka ini...

No comments: