NUFFNANG

Sunday 2 February 2014

PENGUNDI KAJANG ! Pendedahan Terbaru Yang Menggemparkan! Azmin pernah diliwat Anwar Sehingga Berdarah Dubor?? PAK SHEIKH DAN AZMIN...TOLONG JAWAB ADAKAH INI FITNAH ATAU TIDAK..?

Pendedahan Terbaru Yang Menggemparkan! Azmin pernah diliwat Anwar Sehingga Berdarah Dubor??

Ini LINK FB Pak Ya



Aku pun takut dosa memfitnah kerana tahu azabnya amat berat. Namun aku tertarik dengan status FB yang ditulis oleh Hj Yahaya Ismail atau lebih dikenali dengan nama Pak Ya.

Pak Ya merupakan seorang sasterawan dan juga penulis politik yang agak terkenal di negara ini bagi sesiapa yang sering mengikuti tulisan beliau atau membeli buku-buku hasil karya tulisan beliau.

Namun pendedahan berani mati yang dilakukan oleh Pak Ya cukup mengejutkan bagi aku. Sehingga berdarah jubor dibuatnya? Nauzubillah..

Jangan pula kata Pak Ya mereka cerita dan memfitnah pula kerana Pak Ya sendiri mengakui hubungan beliau dengan Anwar Ibrahim agak rapat sehingga mereka berbual pun menggunakan bahasa panggilan aku dan hang. (Bahasa utara).

Jika ada penyokong fanatik Anwar yang tak puas hati dengan artikel ini sila jangan hentam aku. Suruh Anwar dan Azmin sendiri failkan saman terhadap Pak Ya tu jikalau beliau memfitnah.

Machai pakatan yang sokong membabi buta tak kenal Anwar dengan rapat aku nasihatkan duduk diam je lah ye!!

source : anak seberang

No comments: