NUFFNANG

Wednesday 4 June 2014

Pemuda UMNO Jangan Lah Buat Malu Lagi.

Pemuda UMNO Jangan Lah Buat Malu Lagi.


Sebelum ini Pemuda UMNO dengan tak malu nya memohon maaf cara teregsa gesa sebab ahli nya melakukan reaksi spontan terhadap wakil Celaka dari DAP.

Reaksi spontan di balas dengan mohon maaf kadar segera , ahli bawahan lebih menyayangi UMNO dari kepimpinan diatas nya.

Kepimpinan Pemuda nya terlalu mahu jaga hati pihak sebelah sana seolah olah ada pelan masa depan yang kita tak tahu.

Dulu pun mohon maaf lepas cabut keris , mohon maaf pulak tu. Cabut keris sendiri pun kena mohon maaf sebab mahu jaga hati dan jawatan.

Nah skang lagi dasyat setelah muka habis diberak kan dengan najis oleh Dyana Sofya , bagi pula tawaran masuk UMNO.

Tajuk berita berbunyi Pemuda UMNO Pelawa Dyana Sofya . Sendiri nak pelawa, pelawa lah jangan lah guna nama UMNO.

"Pemuda Umno hari ini mempelawa calon DAP bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud menyertai Umno bagi menyumbang idea dan tenaga untuk kepentingan anak muda di negara ini"

Untung pula orang yang selalu baling najis, teringat pada kisah Wardina pula. Dah luncun UMNO dan pemerintah dengan kata kata sinikal dan perli serta mencaci secara halus, nah dapat pelawaan masuk ke badan yang di bentuk oleh kerajaan BN,dapat elaun pulak tu , gak nya la,  orang sokong BN dan UMNO pun tak dapat apa apa.

Yang caci dan kutuk UMNo dapat makan isi, yang setia dapat hirup kuah. Bagus amalan tu.
Tak payah la nak pelawa Dyana tu. Kalau yang pelawa tu Puteri UMNO satu hal jugak , ni Pemuda pulak yang pelawa.

Suara Dyana ketika berkempen bukan suara Dyana ia suara skrip , bukan lah hebat sangat,baca kertas sana sini bila bab dasar, bila bab hentam melayu dan UMNO saje yang tak perlu kertas.

DAP bukan bodoh, konon nak orang muda, pemimpin nya pun masih pakai kulit serupa berpuluh tahun, UMNO dah beberapa kali tukar pemimpin DAP masih yang itu jugak. Toyah nak kan kepimpinan muda, pale toyah.

Kita disini pun tahu sesiapa yang sudah DAP lepas kan sudah disaring nya. Sudah di risik dan sudah di perangkap nya.

Sama seperti Anwar Ibrahim , mereka simpan semua maklumat lengkap , sehingga lah Tun Mahathir memecat Anwar . kecewa lah Singapura dan DAP.



Tanya Dyana tinggal dengan siapa dimana ketika di Johor.

Sekarang ni pun dah ada pihak yang simpan siapa Dyana ketika di Johor, tinggal dengan siapa dan buat apa. Kita pun tak tahu apa yang mereka ada berkenaan gadis ini. Semua nya for future security.

Wikileaks melaporkan Australia dan Singapura ada maklumat dan hasil risikan apa Anwar buat hanya tunggu dia jadi Perdana Menteri sahaja untuk menjadi kan ia bahan Blackmailuntuk memaksa apa apa yang negara mereka mahu jika tidak mahu di bocorkan.

Jika Pemuda Ipoh Barat nak pelawa Dyana , dan mengata kan Dyana ada idea dan cara yang bagus , maka secara tak lansung mengaku Puteri UMNo dan pemuda UMNO tak ada idea dan cara untuk orang muda.

Pelawa jadi isteri cukup lah kepada mana mana Pemuda yang masih solo, tapi pelawa masuk UMNO fikir lah 2 kali.

Tak malu ke, Dyana kata dia akan setia dengan DAP sebab ada perkara yang kita tidak tahu yang Dyana tahu yang DAP dah tahu.

Insyallah nanti terbongkar juga, DAP perlu insuran jika mahu lantik melayu dan mereka sudah memiliki nya.

Source and Posted bychu lan

No comments: