GUAN ENG KATA TSU KOON PENCACAI MELAYU!!

Thursday, February 24, 2011 1 comments

Lim Guan Eng sebelum ini hanya menghentam UMNO dalam berhadapan dengan peperangan Politik. Akan tetapi, setelah sekian lama, akhirnya, Guan Eng dengan dukacita mengkritik bekas Pemimpin No. 1 Pulau Pinang, Tan Sri Koh Tsu Koon. Apa motif serangan beliau secara tiba2 ini? Lim Guan Eng telah menghentam Tsu Koon sebagai pencacai Orang Melayu yang membiarkan diri terus tersepit dan tidak mampu melakukan apa2 dengan kebangkitan UMNO Pulau Pinang melancarkan jihad terhadap Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Tsu Koon kini dakwa beliau semakin lesu dan gusar dalam menyuarakan pendapatnya mengenai hal2 berkaitan Negeri Pulau Pinang. Tsu Koon dilihat membiarkan UMNO Pulau Pinang terus menerus menggunakan kuasa parti untuk melenyapkan terus hak Orang bukan Melayu di Negeri tersebut. Maka, Guan Eng mencadangkan agar Tsu Koon meletakkan jawatannya sebagai Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang menjaga hal ehwal Perpaduan Rakyat Malaysia...READ MORE

1 comments:

  • d said...

    Saya Perjuangan..

    SAYA mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada saudara kerana sudi melayari blog saya.

    TERIMA KASIH juga kerana turut memaparkan semula artikel saya. Alhamdulilah, saya bersyukur kerana hasil penulisan turut mendapat perhatian dari pihak saudara. Walaupun jauh sekali, saya masih lagi belajar dalam menghasilkan penulisan yang mantap.

    Ianya juga memberi peransang buat saya untuk memantapkan lagi penulisan saya.

    SYABAS saya ucapkan buat anda kerana berjaya mengendalikan blog ini dengan begitu Baik dan Efektif.

    Saya telah linkkan blog anda dalam senarai blog pilihan di blog saya agar pengunjung blog saya dpat bkongsi penulisan anda.


    Sekian, Salam Kasih ikhlas dari,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

Post a Comment

MP mengalu-alukan setiap pendapat/pandangan/komen yang bijaksana daripada para pembaca dan MP pastinya tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang pendapat/pandangan/komen yang anda diberikan.

 

©Copyright 2011 Melayu Pulau | TNB