Monday 12 December 2011

8 Jenis Senjata Yahudi Menghancurkan Umat Islam

Mungkin ada dikalangan kita mengatakan ini semua satu kebetulan…sedangkan hakikatnya inilah perancangan teliti Yahudi Israel…tanyalah diri sendiri samada anda pernah ditewaskan atau tidak oleh senjata-senjata ini.

israelweapon
1. Song
Lagu-lagu yang menghiburkan… ada anak-anak muda Islam yang tak tahu mengucap..tetapi boleh menghafal lagu Hindustan,lagu artis barat yang panjang berjela… Ada anak-anak yang tak hafal Fatihah….tapi boleh mengingati lagu artis popular tempatan…malah ada ibu-bapa menggalakkan lagi…mak ayah mereka berkata “takperlah sekali- sekala hendak berseronok…bangga jugak kalau anak aku jadi penyanyi ke pelakon ke”…jabatan-jabatan kerajaan atau swasta sudah menjadi satu kewajiban mengadakan pertandingan karaoke saban tahun…lagi satu senjata hebat buatan Yahudi.

2. Sex
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua… Sex dimana-mana…di kaca tv, dalam filem, dalam iklan…babak sex amat lumrah… kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan juga sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex… yang ironiknya filem melayu yang penerbitnya orang Islam pun ada adegan pakai bikini di kolam renang…filem 18SX amat laris berbanding filem U…VCD lucah mudah didapati…dan harganya amat murah…Adakah filem yang tiada adegan sex?…filem Avatar yang dikatakan filem seisi keluarga tetap juga diselitkan dengan unsur seks…malah kerana terpengaruh ada yang lebih maju yang merakamkan adegan seks diri sendiri kemudian dikongsi bersama kawan-kawan…Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah. …..

3. Smoke
Rokok menjadi kegilaan para remaja…sehingga dikatakan tak macho jika tidak merokok…tiada kaitan langsung macho dengan rokok…malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana- mana perempuan yang kononnya mahu digelar “up to date”…dulu yang merokok ini golongan pelacur saja….ataupun penari kabaret…cuba tengok cerita Pramlee.

4. Sport
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan…hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga…Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang ‘miss’….bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. .yang menonton pun tak sembahyang juga …… Kalau menonton dirumah…akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL….
Yahudi gol lagi……sampai ada ulamak kata…kerana sukan..solat boleh tangguh…Mashaallah.

5. Fun
Hiburan…dimana – mana kita dapat hiburan yang melalaikan.. .. Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan…termasuklah majalah hiburan tempatan…yang menayangkan aksi-aksi yang mengiurkan artis perempuan…kalau ada konsert ‘sure’ bodoh…sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan masa…pelbagai maksiat pasti akan diselit masuk…gerai-gerai yang didirikan itu hanya sekadar mengaburi mata…fokus utama mereka ialah konsert maksiat itu sendiri.

6.Female
Perempuan berkait rapat dengan senjata seks tadi…tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan terutama dalam iklan yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan… Kalau kita ke kedai bateri kereta….di hadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi…apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?.. . kalau iklan ‘Modess’…perempuan adalah patutnya… Yahudi bersorak lagi…..

7. Fashion
Fesyen terutama perempuan yang bermacam- macam..sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat…. Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi teruklah…Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan.. ..bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung..bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu…kalau dah rambut di warnakan… sembahyang pun tak sah…malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air… Yahudi ketawa lagi….Umat islam sudah jadi macam Yahudi….

8. Food/Makanan.
Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat (fast food lah apa lagi),…dan seribu satu macam lagi…Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah dipandang hina….masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan…tapi makanan Barat menjadi kebanggaan…malah ada yang buat iklan percuma dengan meletakkan gambar makanan barat di blog-blog mereka…tokey ‘fast food’ tu senyum je pasal tak perlu bayar satu sen pun untuk iklan …bila makanan datang dari Barat..adakah kita yakin tentang halalnya? …rempah dan bahan-bahannya datang dari barat…. siapa nak pergi check…halal ke tidak? …Old Town White Coffee yang terang-terang guna ‘noodles’ yang tidak halal pun masih ada lagi orang Islam yang datang makan…bila makan benda haram, masakan iman boleh di mantap… maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi…tetapi berfikiran pun macam yahudi…Nauzubillah…..Yahudi makan Islam lagi…

*siapa kata Yahudi tiada di Malaysia…agen-agen mereka ramai.

No comments:

Post a Comment