Tuesday, September 30, 2008

Salam Aidilfitri dari Shumuri n the gang! dan Tema Raya!

بسم الله الرحمن الرحيم




Hurmm..Should or should not we call it a delayed post..Wuteva..but this is it..

Di kesempatan yg masih berbaki ini, pihak Shumuri n krew sekerja ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR & BATIN!!






Di kesempatan Syawal kali ini, Warga kerja Shumuri.blogspot.com telah mengambil keputusan utk meletakkan satu TEMA sbg kempen utk Pasca(selepas) Ramadhan kali ini.!

Dengan ini pihak Shumuri mengisytiharkan Theme of The Year yg telah diambil sempena pemergian Ramadhan dan kedatangan Syawal kali ini, iaitu:


Di ambil dari Surah Huud, ayat ke-12:


"Maka tetaplah kamu pada jalan yang benar, sebagaimana diperintahkan kepadamu dan (juga) orang yang telah taubat beserta kamu dan janganlah kamu melampaui batas. Sesungguhnya Dia Maha Melihat apa yang kamu kerjakan."



Ya! Istiqamah!
(spt Motto salah sebuah Sekolah Agama SBP yg tidak asing di tanah air..atau adakah ia tlh mnjadi ex-Motto?)

Demi menjayakan Tema kedatangan Syawal kali ini, pihak Shumuri menjemput dan mengalu2kan kedatangan Ustaz Hasrizal bin Jamil utk menghuraikan Maksud Tema kita kali ini, Okeh?!

Dengan ini, dengan segala hormatnya pembaca sekalian dijemput utk klik entri2 berikut yg dipautkan dr blog SAIFULISLAM.COM, sila klik:




1)Fastaqim kama umirta“, sedap hati dan jiwa mengulang-ulang ayat ini. Pelajar Kolej Islam Kelang, terlebihlah lagi kerana ia motto sekolah mereka...(sambung)


2)“Apa selepas Ramadhan?”, persoalan berat yang mengulang datang...(sambung)



Seruan Shumuri kpd pembaca sekalian, marilah sama2 kita sahut kempen ini! Jom!











p/s: Kepada Current Student of KYUEM, jangan lupa sila bawa baju raya n kuih raya sekali bile buka kolej nanti, utk Sambutan Aidilfitri di kolej 11 oktober nanti, hari Sabtu.Pn Rog kata, kita kena pakai baju raya pergi kelas hari Sabtu nanti ok!!..nantikan laporannya dr Shumuris...ya tunggu,,..

No comments: