...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 16 April 2014

EAST SETIU ZONE CO-ACADEMIC ENGLISH CARNIVAL 2014

10 April 2014 ( Khamis ) - Karnival Ko-Akademik Bahasa Inggeris Zon Setiu Timur telah diadakan di SKKFST selaku tuan rumah pada tahun ini. 3 Kategori telah dipertandingkan sepanjang program berjalan iaitu Public Speaking, Storytelling dan Action Song. Program pada hari itu telah dirasmikan oleh En.Shamsul Rafizi bin Ramli ( Pen.Peg Pelajaran Daerah Setiu Unit Bahasa Inggeris ).
Alhamdulillah seperti biasa SKKFST tidak ketinggalan untuk memenangi dalam setiap kategori  yang bertanding. Berikut adalah Kategori yang telah dirangkul oleh peserta SKKFST :
JOHAN - Storytelling
NAIB JOHAN : Public Speaking
NAIB JOHAN : Action Song
Ucapan daripada Puan Guru Besar dan En.Shamsul (PPDS )
Pendaftaran peserta
Johan Storytelling - Adik Ahmad Muhaimin bin Mohd Amri
( Tahun 5 )
 
Naib Johan Public Speaking - Adik Khalil bin Fikri ( Tahun 6 )
Naib Johan Action Song - Tahun 3
TAHNIAH DAN SYABAS DIUCAPKAN KEPADA SEMUA PESERTA.KITA CUBA LEBIH BAIK DIMASA AKAN DATANG!!!



No comments:

Post a Comment