Majlis perpisan Tahun 6 / 2009

Jumaat 30 Okt 2009 - Tepat jam 11.00 pagi bertempat di dewan kantin SKPHT telah diadakan majlis jamuan perpisahan murid tahun 6 - 2009. Majlis tersebut anjuran murid-murid tahun 6 yang terdiri dari 2 buah kelas iaitu kelas 6 Gemilang dan 6 Cemerlang dibawah pengawasan guru kelas iaitu En Mohd Nasir B Hj Samsuri (6G) dan Pn Norhida Bt Md Saad (6C). Semua guru dan staf sokongan dijemput ke majlis terebut.
Majlis yang ringkas tersebut dimulakan dengan ucapan pengerusi majlis iaitu adik Syahira Bt Shahrim diikuti dengan ucapan wakil murid tahun 6, ucapan guru kelas 6G, guru kelas 6C dan diakhiri dengan ucapan guru besar Pn Hjh Hayati Bt Samsudin.

Dalam ucapannya guru besar mengajak murid-murid tahun 6 agar mengenang kembali detik-detik persekolahan mereka selama 6 tahun di sekolah ini sehinggalah ke saat majlis ini.Pengalaman yang telah dialami merupakan satu peristiwa yang tidak mungkin dapat dilalui kembali. Hargailah segala jasa dan sumbanagan guru dan sekolah kepada murid semua. Jika ada rezeki apabila sudah bekerja berilah sumbangan kepada sekolah yang begitu banyak berjasa kepada anda semua.
Majlis diteruskan dengan bacaan doa dan jamuan makan tengah hari. Terima kasih kepada En Che Sahar dari syarikat Zaibina yang menyumbangkan jamuan tersebut.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.