Ahad, 1 Mei 2016

Affiliate Marketing - Jalan Termudah Jana Wang Online

Apabila memulakan bisnes internet anda sebagai seorang newbie, jalan termudah dan paling cepat untuk melakukannya ialah melalui affiliate marketing.
Jadi apakah sebenarnya Affiliate Marketing itu?
Dalam definisi paling ringkas, ia adalah usaha promosi yang anda lakukan untuk produk atau servis orang lain dan sebagai tukarannya, anda akan mendapat komisyen dari setiap jualan yang berjaya dilakukan. Hakikatnya Affiliate Marketing berpotensi menjadi satu bidang yang sangat menguntungkan jika anda benar-benar telah menguasai teknik-teknik yang berkaitan dengannya.
Jadi bagaimana anda boleh memulakan bisnes Affiliate Marketing anda?
Daftarkan diri anda dengan syarikat affiliate
Menjana pendapatan online melalui affiliate marketing adalah mudah dan cepat. Apa yang perlu dilakukan hanyalah mendaftarkan diri sebagai affiliate dengan syarikat yang menawarkan program affiliate untuk produk mereka. Pendaftaran adalah percuma walaupun ada sesetengah syarikat dan network yang mengenakan yuran tertentu. klikjer.com adalah syarikat yang bagus untuk anda mulakan pembabitan dalam affiliate marketing kerana ia menyediakan produk digital yang boleh anda promosikan.
Mendapatkan produk yang bagus
Setelah pendaftaran anda telah disahkan, anda sudah bersedia untuk mempromosikan produk affiliate. Ini adalah mudah sebenarnya. Untuk memenuhi tujuan artikel pendek ini ditulis, saya mengambil klikjer.com sebagai contoh. Jadi anda kunjungi klikjer.com dan carilah produk yang sesuai untuk dipromosikan. Anda boleh layari produk-produk mereka untuk mencari niche yang sesuai dengan anda. klikjer.com menyediakan peluang kepada anda untuk melihat sales page pemilik produk dan jika anda bersetuju dengan produk tersebut, anda bolehlah mendapatkan link affiliate.
Mendapatkan link affiliate anda
Apakah itu link affiliate? Ia adalah link (URL) yang mengandungi kod produk yang anda sedang promosi. Cara ia berfungsi: Di klikjer.com, anda hanya perlu pergi sahaja ke Marketing Materials di situ telah di sediakan Banners, Text Links dan Email Links. Anda hanya perlu pilih produk digital yang anda ingin promosikan, copy dan paste kan Link affiliate yang telah disediakan ke blog, laman web atau laman sosial anda, Link affiliate anda itulah yang akan membantu menjejaki setiap jualan yang anda lakukan dan ini akan membantu anda mendapatkan komisyen dari klikjer.com.
Mempromosikan link affiliate anda
Sekarang anda sudah pun memiliki link affiliate anda, perkara yang seterusnya untuk dilakukan ialah mempromosikannya! Link affiliate anda ialah link yang akan membawa pengunjung ke produk yang anda promosikan itu. Jadi di dalam setiap mesej yang anda sebarkan kepada klien atau prospek anda hendaklah mengandungi link affiliate itu supaya apabila ada orang klik link tersebut, dia akan dibawa terus ke sales page. Jika dia membuat pembelian maka anda akan dapat komisyennya!
Jadi jika anda masih baru dan bercadang untuk memiliki sumber pendapatan yang stabil dan menguntungkan maka anda patut pertimbangkan untuk menceburi affiliate marketing. Ia memang berpotensi untuk menjadi sumber pendapatan utama anda jika dilakukan dengan betul dan berterusan. Selain itu, ia juga tidak memerlukan anda mengeluarkan belanja pendahuluan, modal dan sebagainya. Anda boleh mulakannya dengan segera, hari ini juga!

Sebahagian daripada produk digital(Ebook) yang terdapat di http://klikjer.com
Sila Klik Gambar Buku Dibawah ini Untuk Mendapatakan Maklumat Selanjutnya Tentang Ebook JANA WANG DI RUMAH atau Untuk Membuat Tempahan 


Share:

1 ulasan:

  1. Pendapatan sampingan secara online. Modal RM10 sahaja.
    Adakah anda bersedia mengandakan RM10 kepada RM1000? RM10,000?
    JOM!!
    Selepas join dan membuat pembayaran sebanyak RM10 anda akan dimasukkan ke grup whatsapp atau telegram dananiaga2u

    Klik dan register di:

    http://www.dananiaga2u.com/yebs

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text