,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 15 July 2014

ISRAEL KETAKUTAN - Ratusan Web Israel Digodam Hacker Islamelayu



Apabila sudah dilantik pemimpin dan diperintahkan untuk turun berperang, mereka ingkar pula. Allah swt berfirman:

Surah Al- Baqarah ayat 246

أَلَمْ تَرَ إِلَى الْمَلإِ مِن بَنِي إِسْرَائِيلَ مِن بَعْدِ مُوسَى إِذْ قَالُواْ لِنَبِيٍّ لَّهُمُ ابْعَثْ لَنَا مَلِكاً نُّقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللّهِ قَالَ هَلْ عَسَيْتُمْ إِن كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ أَلاَّ تُقَاتِلُواْ قَالُواْ وَمَا لَنَا أَلاَّ نُقَاتِلَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَقَدْ أُخْرِجْنَا مِن دِيَارِنَا وَأَبْنَآئِنَا فَلَمَّا كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقِتَالُ تَوَلَّوْاْ إِلاَّ قَلِيلاً مِّنْهُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِالظَّالِمِينَ
 
Tidakkah engkau ketahui (wahai muhammad), tentang (kisah) ketua-ketua dari Bani lsrail sesudah (wafatnya) Nabi Musa, ketika mereka berkata kepada seorang Nabi mereka: "Lantiklah seorang raja untuk kamu, supaya boleh kami berperang (bersama-sama dengannya) pada jalan Allah" Nabi mereka menjawab: "Tidakkah harus, jika kamu kelak diwajibkan berperang, kamu tidak akan berperang?," Mereka berkata: "Mengapa pula kami tidak akan berperang pada jalan Allah, sedang kami telah diusir dari kampung halaman kami, dan (dari) anak-anak kami?" Maka apabila perang itu diwajibkan atas mereka, mereka membelakangkan kewajipan itu, kecuali sebahagian kecil dari mereka. Dan (ingatlah), Allah Maha Mengetahui akan orang-orang yang zalim.
 
Bethink thee of the leaders of the Children of Israel after Moses , how they said unto a Prophet whom they had : Set up for us a King and we will fight in Allah ' s way . He said : Would ye then refrain from fighting if fighting were prescribed for you? They said : Why should we not fight in Allah ' s way when we have been driven from our dwellings with our children? Yet , when fighting was prescribed for them , they turned away , all save a few of them . Allah is Aware of evil doers .
 
Gambar Benjamin Netanyahu sedang lari menyelamatkan diri Ketakutan Kerana Roket AL - QASSAM

BANDARAYA GAZA: Perdana Menteri Israeli, Benjamin Netanyahu, memberi amaran kepada Hamas bahawa Israel akan meningkatkan serangan ke atas militan Gaza jika Hamas menolak gencatan senjata yang dicadangkan Mesir.

Gencatan senjata itu sepatutnya berkuatkuasa awal hari ini tetapi tentera Israel berkata 24 roket sudah ditembak ke arah Israel dari Gaza yang dikuasai Hamas sejak waktu gencatan senjata itu sepatutunya bermula. Netanyahu berkata bahawa "jika Hamas menolak cadangan Mesir dan tembakan roket dari Gaza tidak berhenti, dan ia kelihatan seperti itu, kami sedia meneruskan serangan dan mempertingkatkan operasi. - AP
KedahNews.com mengucapkan syabas dan tahniah kepada pemilik laman sosial Facebook bergelar Malaysia Security Tester (MST) yang mengetuai kumpulan hackers dari Malaysia yang bertindak menggodam ratusan laman web milik kepentingan Israel pagi ini.
Mungkin ramai yang tidak menyangka bahawa Malaysia juga punya sekumpulan hackers muslim yang hebat dan mampu melakukan kejutan pada negara rejim zionis Israel yang kononnya "kuat sangat" itu.
"More Than 100++ Israeli Website Got Hacked By #MalaysiaSecurityTester viva palestine!" kata MST di dinding laman Facebooknya.
 
Malaysia Security Tester
Perkembangan terkini menyaksikan ratusan web di negara penindas zalim itu telah digodam oleh pejuang-pejuang siber dari Malaysia di antaranya ialah:
http://www.gr-gazit.co.il/index.html
http://www.grarbengigi.co.il/index.html
http://www.gril-stone.co.il/index.html
http://www.grupin2000.co.il/index.html
http://www.gutmanadv-law.co.il/index.html
http://www.hacozat-baryochai.co.il/index.html
http://www.hagina1.co.il/index.htm
http://www.hagaderhatova.co.il/index.html
http://www.halevi-law.co.il/index.html
http://www.havayadruzit.co.il/index.html
 http://dark-h.org/hacker/?user=My-sec+Team
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688913
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688914
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688915
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688916
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688917
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688918
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688919
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688920
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688921
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688922

http://www.famedresses.co.il/index.htm
http://www.eve-kitchens.co.il/index.html
http://www.fix1.co.il/index.html
http://www.gabiproject.co.il/index.htm
http://www.gabi-tax.co.il/index.html
http://www.gadiw.co.il/index.html
http://www.gan-tzamereth.co.il/index.html
http://www.gazit-kitchens.co.il/index.html
http://www.gloria-kitchens.co.il/index.html
http://www.gordonspa.co.il/index.html
http://www.goshen-events.co.il/index.html
 http://dark-h.org/hacker/?user=My-sec+Team
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688904
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688903
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688902
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688900
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688901
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688899
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688898
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688897
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688896
http://www.zone-h.org/mirror/id/22688895
Serangan siber yang dilancarkan pada Israel sejak 1 Julai lalu oleh kumpulan hackers, anonGhost, telah menyaksikan beribu-ribu laman web di negara haram itu telah digodam, termasuk laman web milik kerajaan Israel.
Antara laman web Israel yang digodam anonGhost
Antara laman kerajaan Israel yang diserang ialah http://jobs.galil.gov.il/temp/ dan http://galilee.gov.il/temp/index.asp.
Selain itu, laman-laman web negara Yahudi yang telah digodam juga telah ditanda dengan hashtag #OpsSaveGaza dan turut dimuat naik sekeping gambar "cenderahati" yang turut diletakkan bendera Malaysia.
Nampaknya perang di Gaza kini bukan sekadar bertumpu kepada serangan bersenjata di kawasan itu oleh tentera Yahudi tetapi kini berkembang dan merebak hingga ke dunia perang siber.
Sekali lagi, kami ucapkan syabas kepada MST atas sumbangannya menyerang sebuah negara Yahudi yang telah berdekad-dekad menyembelih saudara seagama kita di Palestin dan menafikan hak kemanusiaan mereka. -KedahNews.com
 
 
AMUKANMELAYU - Jom mencari SYAHID dia Plastine....Tiada genjatan senjata......teruskan.....Go Plastine.