,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 21 September 2015

FREEMASON : KERAJAAN MISTERI ROTHSCHILD



Neil Armsteen's photo.
Add caption

Neil Armsteen


FREEMASON : KERAJAAN MISTERI ROTHSCHILD

Rothschild, manusia yang bercita-cita tinggi ingin menguasai dunia dengan kekayaan akhirnya dimanfaatkan oleh roh dajjal yang telah bersekutu dengan Iblis. Rothschild dan roh dajjal ingin menguasai dunia sedangkan iblis si raja jin ingin punya teman sebanyak-banyaknya di neraka, bertemu dan sepakat menguasai dunia selama mungkin. 

Caranya? New World Order!
Maka Rothschild membuat banyak organisasi seperti Illuminati, Freemason, rotary dll sebagai wadah untuk menampung manusia-manusia haus kekuasaan dan haus harta tapi dibawah kawalannya. Sedangkan dajjal menyumbangkan kepintarannya dibidang sains dan teknologi tinggi.

Rothschild dan Rockefeller adalah keturunan penyembah syaitan dan dia adalah orang yang berhubungan dengan Dajjal melalui ''masonic ritual'' dan menerima arahan untuk menghancurkan Islam. Keturunan Rothschild berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan. Rothschild hanya mengikut arahan dari Dajjal, bermakna Dajjal mengawal media, bank dan kerajaan.

THE HIDDEN HAND

Antara perkara yang paling susah diterima akal tentang sejarah silam ialah semua masalah dunia dirancang dan dicipta oleh kelompok-kelompok tertentu yang jumlah hanya beberapa ratus orang dan semua berbangsa Yahudi.
Dan yang paling tidak boleh diterima akal ialah semua 300 orang itu hanya orang suruhan kepada seorang Yahudi berumur ribuan tahun yang masih hidup sampai sekarang.

Semuanya adalah konsep kawalan jangka panjang Yahudi-Freemason mengikut stail ini bagi memastikan cita-cita mereka terlaksana dengan berkesan.
Malah sekarang merupakan fasa proses kejayaan mereka yang menjurus kepada perang yang lebih besar ialah antara Islam dan Yahudi. 

Mereka berusaha ke arah itu dengan menggunakan organisasi yang sangat misteri yang lebih dikenali sebagai The Secret Word Government.
Kerajaan rahsia ini dipimpin oleh orang-orang misteri yang digelar penyelidik konspirasi sebagai The Hidden Hand.

Rencana konspirasi The Hidden Hand ini bergerak dan menyelinap di seluruh dunia tanpa meninggalkan tanahpin termasuk ruang seluruh rumah anda apatah lagi kehidupan seharian. 

Golongan Hidden Hand ini juga tidak berperikemanusiaan dan sentiasa mengharapkan kehancuran masyarakat dunia khususnya masyarakat Islam.
Mereka merancang konflik dari sekecil-kecil masalah hingga sebesar dunia.
Cherep Spiridovichmenegaskan dalam bukunya :

"Semua revolusi di rencanakan oleh tangan-tangan yang tersembunyi."
Pada 1920-an dahulu, penyiasat konspirasi yang terkenal iaitu Count Cherep Spiridovich mencabar beberapa orang professor dalam konvensyen akademik di Chicago tentang kenyataan ganjil T.R. Mashall berkaitan di Hidden Hand.

Dalam kenyataannya Mashall menyebut:

"Tke world Government will not permit the establishment of peace'
(Thomas R. Mashall, Timbalan Presiden Amerika 1913)

Spiridovich bertanyakan kepada professor-professor itu apakah maknanya World Government yang Timbalan Presiden dan mengapa beliau mengatakan not permit to the establishment of peace. Professor-profssor itu menjadi keliru dan tidak dapat memberikan jawapan. Selepas itu, akhbar Chicago Tribunepada 1924 melaporkan kenyataan seorang ahli akademik dari Universiti Chicago, Professor Charles E. Merriam yang bersetuju The Secret World Government dan Hidden Handbenar-benar wujud.

Spiridovich berani mencabar professor-prfessor tersebut kerana beliau lebih mengerti tentang dunia realiti antarabangsa yang sedang dalam proses transformasi ke arah pemerintahan Zionis.

Walaupun beliau bukar pakar sejarah tetapi sikap suka membaca dan pengalaman peribadi beliau sendiri pernah menjawat jawatan Jeneral dalam kementerian pertahanan Russia membolehkannya mengetahui banyak perkara yang tidak dapat diketahui oleh kebanyakan orang awam.


SIAPA DI BELAKANG KELUARGA ROTHSCHILD?

Ketika tahun 1920-an, Spridovich yang sering ke Amerika untuk urusan perniagaan dan kerja-kerja ilmiah telah giat mengeluarkan artikel -artikel tentang kewujudan Secret World Government yang dipelopori oleh golongan elit Yahudi seluruh dunia. Dalam artikel-artikelnya di akhbar dan buku, beliau mula mendedahkan, World Government telah pun wujud dan benar-benar sedang bergerak.
Malah beliau juga memberi amaran kepada masyarakat bahawa golongan Hidden Hand sedang giat membuat persediaan untuk Perang Dunia Ke-Dua.

Amaran Spiridovich tidak dindahkan oleh orang-orang politik di Amerika. Walaupun beliau rakyat Rusia tetapi beliau mengetahui sekolompok orang Yahudi dari World Government sedang berusaha merosakkan pentadbiran kerajaan Amerika dengan memastikan negara itu terlibat dalam kancah Perang Dunia Kedua. 

Amaran Spiridovich yang terakhir dimasukkan di dalam bukunya yang terakhir iaitu The Unrevealed in Histiry pada 1926 .Spiridovich memberitahu Perang Dunia Kedua sedang diusahakan oleh Hidden Hand.

Amaran beliau benar-benar menjadi kenyataan paabila pada 1945 ,dunia telah dikejutkan dengan cetusan Perang Dunia Kedua yang dimulakan melalui serangan tentera Jepun ke atas Pearl Harbour milik Amerika .

Spiridovich tidak hanya memberi amaran melalui akhbar. Pada Julai 1921, beliau telah menulis laporan lengkap tentang pelan-pelan rahsia golongan Hidden Hand yang dipelopori Yahudi elit.
Laporan khas itu diberikan kepada Setiausaha Presiden Amerika ,George B. Christian. Selepas itu, Spiridovich membuat 10,000 salinan laporan dan mengedarkan ke seluruh Eropah.

Semua negara Eropah termasuk Rusia menerima laporan itu dan membuat pelbagai persiapan bagi mengelakkan sebarang peperangan .Tiba-tiba pada Ogos 1924, akhbar New York World mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Jepun telah menempah lebih 140,000 senjata api dari Syarikat Vickers dan pelbagai kelengkapan tentera udara dari Syarikat Scrutton.

Pemilik Syarikat Vickers ialah Sir Basil Zaharov , seorang Yahudi Inggeris dan Spiridovich mengetahui ia satu permulaan kepada tercetusnya Perang Dunia Kedua walaupun laporannya telah diedarkan ke seluruh Eropah.

Setahun selepas laporannya diedarkan,pada 1922 kerajaan khalifah Uthmaniah telah tumbang dan Sultan Mehmed IV telah diarah keluar dari istananya oleh kerajaan sekular Kamal At-Tarturk.Perkara ini juga telah dijangka oleh Spiridovich.

Pada 1926,Spiridovich mendedahkan oleh Hidden Hand. Gerakan pemikiran ini menggelarkan perjuangan mereka dengan istilah Pan-Asiatism, Pan-Britainism, Pan-Germanism dan Pan-Islamism.
Kesemua gerakan pembaharuan yang wujud di seluruh dunia ini adalah pelan awal yang diwujudkan oleh kelompok Yahudi elit yang diketuai Rothschild. Spiridovich memberitahu setiap artikelnya yang cuba menyedarkan orang awam tentang bahaya peperangan sentiasa diperhati oleh Hidden Hand.

Sebelum itu pada 1920, beliau telah menulis empat artikel di dalam akhbar The Financial News yang membongkarkan kerja-kerja jahat golongan Hidden Hand untuk mencetuskan peperangan .

Dalam artikel keempat, Spiridovich telah memberi cadangan kepada kerajaan Britain tentang cara bagaimana kerajaan boleh meningkatkan pendapatannya dan membayar semua hutang bank dengan tanpa menaikkan cukai-cukai rakyat atau membelanjakan sesen pun dari tabung pembendaharaan negara.

Golongan pemilik bank Yahudi tidak senang dengan artikel ini kerana ia akan membuatkan kerajaan tidak lagi berhutang dengan mereka .

Ketika Spiidovich menghantar artikel kelimanya kepada akhbar Financial News, artikelnya tidak disiarkan, ianya hilang begitu sahaja. Akhirnya berita melaporkan editor yang selalu menyiarkan artikelnya itu, Sir Ellis Powell telah dijumpai mati secara tiba-tiba. Bagaimanapun, Spiridovich sendiri menerima akibat yang sama pada 1926 selepas terbitnya buku terakhir yang bertajuk The Secret World Government: The Unrevealed in History. 

Beliau diracun oleh agen-agen Rothschild di dalam bilik hotelnya di Staten Island, New York.Namun begitu, Spiridovich dalam hasil kajian ilmiahnya (walaupun bukan seorang professor sejarah) telah mendedahkan bahawa Secret World Government telah lama wujud dan ia dipimpin oleh sebuah keluarga Yahudi bernama ROTHSCHILD.

Manakala sebarang tindakan Rothschild adalah diyakini berasaskan arahan rahsia seorang manusia yang sangat misteri dan berumur panjang, iaitu Dajjal.
"Sekarang Rothschild adalah diktator dan pembunuh umat dunia."

( Cherep Spiridovich, The Unrevealed in History,ms 48)


INFO LANJUT : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=762958100420161&set=a.243210475728262.51002.100001179342409&type=1&theater&notif_t=like

Neil Armsteen's photo.
Add caption



Neil Armsteen with AL Insan 

FREEMASON: WAJAH SEBENAR ARAB SAUDI

Pengakuan Raja Faisal Tentang Keyahudiannya
Walaupun Mohammad Sakher telah mati (dipercayai dibunuh oleh orang-orang rejim Saud), namun kajian-kajian beliau tetap diteruskan dan digunapakai oleh ramai penyelidik seluruh dunia bagi mengenal pasti keturunan asal keluarga Saud. 

Bagi membuktikan asal-usul keturunan Saud, pada 1960-an dua buah stesyen televisyen iaitu Sawt Al-Arab (Mesir) dan Yemen Broadcast-ing (Yaman) telah mengesahkan asal-usul keyahudian keturunan keluarga diraja Saud.

Kemuncak kepada hasil pendedahan dua buah stesyen televisyen itu dan desakan masyarakat antarabangsa (terutamanya kelompok sejarawan), akhirnya Raja Faisal mengaku bahawa beliau dan keturunannya adalah Yahudi.

Pengakuan ini dibuat di dalam akbar Washington Post edisi 17 September 1969.

'' We, the Saudi Family, are cousins of the jews: we entirely disagree with any Arab or Muslim Authority which shows any antagonism to Jews; 

but we must live together with them in peace. Our country (Arabia) is the fountain head from where the forst jew sprang, and his descendants spread out all over the world....''

Negara Arab Saudi adalah ciptaan Rothschild sempena nama Ibnu Saud. Keluarga Ibnu Saud adalah Freemason keturunan Yahudi (Bani Al-Masalikh) dan dipilih sendiri oleh Rothschild.

''Siapa mengawal bank, mereka mengawal dunia....''


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=758872964162008&set=a.243210475728262.51002.100001179342409&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=754062377976400&set=t.1045998845&type=3&theater
https://www.facebook.com/neil.armslayer/posts/758518487530789?pnref=story


KELUARGA DIRAJA ARAB SAUDI DAN AGENDA FREEMASON

Illuminati telah mencipta dua bentuk gerakan yang menekan masyarakat. Pertama, Demokrasi Liberal, untuk Barat menentang Keganasan dan kedua, gerakan politik berwajahkan Islam. Kedua-dua gerakan ini akan memaksa kita bergerak ke arah objektif akhirnya iaitu New World Order.

Negara Arab Saudi adalah ciptaan Rothschild sempena nama Ibnu Saud. Keluarga Ibnu Saud adalah Freemason keturunan Yahudi (Bani Al-Masalikh) dan dipilih sendiri oleh Rothschild.

Salah satu kehebatan Arab Saudi selama ini adalah kejayaannya dalam menipu kaum Muslimin, dengan menonjolkan seolah-olah negaranya merupakan cerminan negara Islam yang menerapkan al-Quran dan Sunnah.

Keluarga kerajaan Saud sering menampilkan diri mereka sebagai pelayan umat hanya kerana di negara mereka terdapatnya dua tanah suci, Makkah dan Madinah yang tidak putus-putus dikunjungi oleh umat Islam dari seluruh dunia.

Saudi juga banyak memberikan bantuan kepada kumpulan-kumpulan Islam dan negeri-negeri umat Islam tertentu demi menonjolkan imej baik mereka sebagai ‘pelayan umat’ dan penjaga dua tanah haram (Khadim al-Haramain). Akan tetapi, dia lupa bahawa imej baik itu sesungguhnya semakin pudar hasil persahabatannya dengan AS sehingga sanggup mengorbankan dan mengkhianati kaum Muslimin. Seluruh dunia tahu bahawa Arab Saudi adalah pendukung penuh AS baik secara politik mahupun ekonomi dalam Perang Teluk II.
Arab Saudi juga menyokong serangan AS ke atas Afghanistan dan berada di sisi AS untuk memerangi umat Islam. Sudah terlalu nyata bahawa Saudi sentiasa berganding tangan dengan AS dalam kempen AS memerangi Islam.

Selain keakrabannya dengan syaitan besar AS, Saudi juga amat terkenal kejamnya terhadap gerakan-gerakan Islam yang mengkritik kekuasaannya. Ramai ulama yang berani dan soleh yang dipenjarakan hanya kerena mengkritik keluarga Saud dan pengurusannya terhadap umat. Selain itu, sikap joli keluarga Saud dengan gaya hidup kapitalisme sangat menyakitkan hati umat Islam. Mereka berjoli dengan segala kemewahan yang melimpah ruah,

manakala pada saat yang sama mereka membiarkan rakyat mereka, rakyat Iraq, rakyat Palestin, Syria dan lain-lain hidup menderita akibat tekanan ekonomi, penindasan dari penguasa sendiri dan juga tekanan dari AS.

Kerajaan Saudi tidak akan berkompromi dengan mana-mana rakyat yang mengkritiknya, malah kewujudan parti politik juga diharamkan sama sekali sejak dari mula ia memerintah lagi. Dalam masa yang sama, atas alasan menjaga keamanan keluarga dan kerajaan, mereka menghabiskan jutaan dolar dalam melakukan kerjasama militer dengan AS dan menempatkan (ketika ini) lebih daripada 5000 anggota tentera AS di Arab Saudi.

Keluarga Saud telah banyak menghadiri mesyuarat kerajaan rahsia Bilderberg, disyaki oleh kebanyakan pemerhati politik berbincang tentang peranan beliau dalam agenda One World Government/ New World Order, sama seperti peranan yang dimainkan oleh Arafat dan Pope. Buktinya, keluarga Saud sekarang ini adalah sebahagian daripada boneka-boneka rangkaian Illuminati

Selepas kematian Ibn Saud, Abd Aziz telah mengambil alih tampuk pemerintahan dan menjadikan fahaman Wahabi sebagai sandaran utama pemerintahan dan memusnahkan makam Saidina Ali bin Abi Talib serta Saidina Hussain.

Keluarga Saud terus melancarkan perang terhadap pemerintahan Uthmaniyah selama 80 tahun lebih. Akhirnya pada tahun 1902 Ad-Diriyah berjaya dilepaskan malah berjaya menawan bandar Riyadh.
Bagi melindungi kawasan jajahannya agar tidak dirampas, Abd Aziz menjalinkan hubungan dengan British (Freemason) dan menjadikan Semenjung Arab sebagaai negeri naungan British.

Dengan kerjasama British dan Amerika pada tahun 1953, Rothschild menubuhkan bank negara untuk Arab, Saudi Arabian Monetary Agency.

Syarikat-syarikat minyak Rothschild sepeti BP dan Royal Dutch Shell telah diberi hak untuk melombong minyak di serata negara Arab Saudi.

MEKAH dan MADINAH kini telah dikepung secara sistematik oleh tentera Dajjal (zionis)

LIHATLAH...DIPETA,,,SEMUA NEGARA DISEKELILING MEKAH DAN MADINAH TELAH DITAWAN DENGAN SISTEMATIK......Diakhir Zaman juga sudah tertulis dalam hadis bahawa Tempat Suci umat Islam iaitu KAABAH akan diruntuhkan oleh LELAKI dari HABSYAH diberi kepercayaan memerintah Rom.......

SIAPA LELAKI HABSYAH INI.? 

Semua sedia Maklum...ROM di zaman moden sekarang sudah berhijrah dan kini dikenali sebagai USA melalui sejarah panjangnya.....dan satu-satunya lelaki Habsyah (kulit Hitam) yang memerintah ialah Presiden terkini mereka iaitu BARRACK OBAMA.....Ciri-ciri Obama juga mirip seperti yang digambarkan Rasulullah mengenai lelaki Habsyah yang meruntuhkan Kaabah melalui Hadis Riwayat Al-Bukhari dan At-Tabrani:

DI ANTARA TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN IALAH BILA MASA KAABAH AKAN DIRUNTUHKAN DAN PELAKUNYA SEORANG LELAKI BERKETURUNAN HABSYAH (KULIT HITAM) YANG DILANTIK MENJADI PEMERINTAH ROMAN.SUBHANALLAH...KITA SEMAKIN HAMPIR......!!!.


**Manusia yang mempunyai hati tetapi tidak mahu memahami dengannya,mempunyai mata tetapi tidak mahu melihat,mempunyai telinga tetapi tidak mahu mendengar (ajaran dan nasihat) mereka itu seperti binatang ternakan,bahkan lebih sesat lagi. Mereka itulah orang-orang yang lalai. (Surah Al A'raf Ayat 179)

Wallahualam

Rancangan AS pecahkan Arab Saudi kepada tiga negara baru
NEW YORK (Arrahmah.com) – Sumber-sumber dari Amerika Syarikat mengungkapkan sedang berlaku konspirasi Washington yang bernama “Pemecahan, menuju Timur Tengah Baru”. Dalam rencana yang sedang disusun itu, Arab Saudi akan dipecah menjadi tiga negara baru. 

Pejabat berita Fars (14/5/2011) melaporkan bahwa dunia Arab dan kawasan Timur Tengah selama berbulan-bulan menyaksikan berbagai peristiwa dan transformasi yang akan mengubah perimbangan politik kawasan. Amerika Syarikat menggunakan kesempatan tersebut untuk melancarkan gelombang transformasi di kawasan demi merealisasikan tujuan-tujuannya.

Memetik sumber-sumber Amerika, majalah mingguan Al-Manarterbitan Lebanon menyebutkan Amerika Syarikat beberapa hari terakhir ini sibuk mengimplementasikan program Timur Tengah baru yang indikasinya akan segera muncul. Langkah berikutnya adalah pemecahan dan pembagian Arab Saudi menjadi tiga negara baru. Negara-negara tersebut akan dikuasai oleh anggota keluarga kerajaan Al-Saud. 

Sumber-sumber itu kepada Al-Manar menegaskan bahwa negara-negara Arab di Teluk Parsi termasuk Arab Saudi, sangat khawatir munculnya revolusi rakyat yang buktinya dapat disaksikan dalam tindakan Riyadh menghadapi protres rakyat di Bahrain, demikian berita yang disiarkan Antara. Pada masa mendatang, rejim-rejim Arab di Teluk Parsi akan mengambil berbagai langkah dalam mempertahankankan kekuasaan mereka dari ancaman revolusi rakyat.

Namun, keadaan tersebut tetap tidak akan mencegah Amerika Syarikat mengimplementasikan programnya dalam memecah kecilkan Arab Saudi menjadi tiga negara baru. (rasularasy/arrahmah.com)Menteri Dalam Negeri Prince Nayef,Putra Mahkota Prince Sultan Riyadh Governor Prince Salman,Bilangan anak yang ramai dan ahli keluarga besar Dinasti Saud menjadikan penantian giliran untuk menjadi pengganti raja menjadi semakin meruncing. 

Beberapa orang anak King Saud masih lagi mengharapkan peluang menggantikan King Abdullah yang memerintah Saudi sekarang.
USA dengan diam-diam mengaturkan agar wujudnya perpecahan dalam pemerintahan bagi memberikan peluang mereka terus menerus menguasai negara kaya minyak tersebut.

Freemason di Arab saudi Menurut suatu artikel yang ditulis oleh Peter Goodgame iaitu The Globalist and the Islamist, pihak Freemason mempunyai peranan tersendiri dalam membentuk dan menaja semua organisasi-organisasi pengganas pada era abad ke-20. Tetapi sejarah sebenarnya bermula pada abad ke-18 dimana British Freemasonmencipta ideologi Wahabi yang menjadi pegangan Arab Saudi sebagai satu cara merealisasikan objektif mereka.

Seorang perisik British, bernama Hempher, yang juga ahli Freemason bertanggungjawab ke atas pembentukan fahaman Wahabi. Maklumat ini didedahkan oleh seorang penyelidik dari Turki iaitu Ayyub Sabri Pasha pada 1933 dalam laporannya yang bertajuk Mir’at al-Haramain. Menurutnya lagi, polisi British Freemason dalam menyerang sesebuah negara ialah dengan cara Pecah dan Perintah (Divide and Conquer). 

Ini termasuklah seperti kes fahaman Ahmadiyya di India pada abad ke-18.
Buku The Memoirs of Mr. Hempher (edisi Arab) Maklumat terperinci konspirasi ini boleh didapati pada sebuah dokumen yang bernama“The Memoirs of Mr. Hempher”, yang diterbitkan dalam beberapa siri dalam akhbar Jerman yang berjudul Spiegel. Akhbar ini kemudiannya berpindah ke Perancis. 

Seorang doktor berketurunan Lubnan telah menterjemah dokumen tersebut ke dalam bahasa Arab dari bahasa Jerman, yang kemudiannya barulah diterjemah ke bahasa Inggeris dan beberapa bahasa lain.Dokumen tersebut adalah tulisan tangan pertama Hempher (perisik British) dalam melaksanakan misi untuk kerajaannya. 

Dokumen itu jugalah yang menceritakan bagaimana dia boleh sampai ke Timur Tengah untuk ‘mencari jalan’ menjatuhkan Empayar Islam Uthmaniyah. Dengan ‘jalan baru’ yang dibina Hempher itulah kerajan British menggunakannya untuk menyuntik fahaman perkauman, kebangsaan, ketagihan arak, perjudian, perzinaan dan pembukaan aurat wanita Islam.Tetapi strategi terpenting sekali yang direncanakan ialah menerapkan nilai-nilai bida’ah dalam jiwa setiap muslim.

Selepas penerapan ini berjaya, maka mata masyarakat dunia akan cuba dialihkan kepada Islam dan dalam masa yang sama konsep “Islam adalah agama pengganas” disuntik sedikit demi sedikit.Untuk menyemai sifat 'fanatik' dan fahaman Wahabi dalam masyarakat Islam, perlu bagi pihak British Freemason memahami dahulu apa yang didakwahkan oleh agama Islam. 

Hasil daripada kajian mereka tentang Islam, mereka mendapati agama Islam menyeru kepada kebaikan dan mencegah kepada kemungkaran, persamaan hak antara semua kaum dan bangsa dan menyeru kepada persaudaraan sesama Islam. Membunuh sesama Muslim juga dilarang sama sekali.

Kerajaan Uthmaniyah: Sultan Abd Hamed II, Sultan Abd Hamed memberitahu pegawai-pegawainya tentang perletakan takhta kerajaan,Bagaimanapun, sebagai sebahagian dari strategi Pecah dan Perintah mereka, Brish amat berharap masyarakat Arab Islam menentang sendiri saudara-saudara Turki mereka yang memegang tampuk pemerintahan Kerajaan Uthmaniyah. 

Jalan terbaik untuk mencapai matlamat ini, mereka dapati ialah mencari ruang-ruang dalam undang-undang Islam yang membolehkan masyarakat Arab lain mengisytiharkan Kerajaan Turki sebagai MURTAD.

Hasil kajian dan mesyuarat pihak British Freemason, mereka dapati Syeikh Abdul Wahab adalah instrumen yang sesuai yang boleh digunakan mereka untuk membawa ‘idea’ ini ke dalam masyarakat Islam di Semenanjung Arab. Ini kerana, adalah tidak logik pihak British melalui residen-residennya untuk bercakap soal undang-undang Islam di tengah-tengah masyarakat Islam.

Perkuburan Baqi yang dimusnahkan Ibnu Saud pada 1925.Syeikh Abdul Wahab berjaya dipilih sebagai jurucakap dan juru pelaksana idea British Freemason tanpa beliau sendiri sedari. Kita boleh simpulkan Syeikh Abdul Wahab adalah kambing hitam Arab yang ditangkap British, kemudian ditutup matanya, kemudian diletakkan bom jangka di badannya dan kemudian dilempar di tengah-tengah masyarakat Islam Arab Saudi.

Tetapi pergerakan Wahabi bergerak terlalu cepat seolah-olah diarah oleh sesuatu dari belakang. Syeikh Abd Wahab berjaya menguasai keseluruhan pemikiran masyarakat Arab Saudi tentang bahaya Bidaah. Bagaimana British Freemason membantu fahaman Wahabi ini berkembang amat menghairankan. Namun matlamatnya semakin jelas apabila tiba era keruntuhan Kerajaan Khalifah Uthmaniyah.Khalifah Uthmaniyah sampai ke penghujung apabila tercetusnya pemberontakan pertama golongan Wahabi pada 1818.

Penentangan itu didalangi oleh Saudi al-Faisal I. Pergerakan penentangan yang didominasi oleh pengikut Wahabi sekali lagi melakukan pemberontakan pada akhir kurun ke-19.

Selepas Perang Dunia 1, negara-negara kekuasaan Empayar Uthmaniyah telah dipecah-pecahkan kepada beberapa bahagian. Manakala setiap bahagian pecahan itu diletakkan regim-regim Arab boneka untuk mentadbir negara baru mereka. Sebagai pengganti kepada kejatuhan kekuasaan Uthmaniyah ke atas Arab Saudi, British Freemason telah menganugerahkan kekuasaan pentadbiran Arab Saudi kepada Ibnu Saud pada 1932. 

Satu tahun kemudian, dalam 1933, Saudi memberi konsesi minyak kepada California Arabian Standard Oil Company (Casoc) yang bergabung dengan Standard Oil of California (SOCAL) dan kini dikenali sebagai CHEVRON yang diketuai oleh agen-agen Rothschild dan Rockefeller.

Sejak masa itu, Arab Saudi menjadi salah satu rakan dagangan terpenting pihak Barat di kawasan Timur Tengah. Arab Saudi bukan sahaja rakan minyak terpenting tetapi juga dijadikan anjing salakan yang berlakon menentang Israel di pentas antarabangsa. Sedangkan bunyi salakan itu adalah bunyi yang dirakamkan sendiri oleh Israel.

Perancangan berbelas-belas tahun ini semakin berjaya apabila Britsh Freemason berhasil melahirkan pemikir-pemikir Islam boneka yang cuba mempromosikan fahaman Wahabi. Dalam perancangan mewujudkan masyarakat Islam yang tidak mengamalkan sunnah, kini strategi itu sedikit demi sedikit di ubah ke arah mewujudkan masyarakat Islam yang berstatus pengganas. Kekuatan strategi British Freemason amat bergantung kepada kemantapan fahaman Wahabi dikalangan masyarakat Arab Saudi dan ulama-ulama boneka Wahabi.

Kontraktor-kontraktor boneka mula dilahirkan seperti Laden (bapa Osama) yang mendapat kontrak sepenuhnya membina masjidil Haram dan sebarang pengubahsuaian. Kekayaan Laden ini dijadikan modal awal yang akan membiayai suatu projek mempromosi aktiviti “Bunuh Diri Untuk Agama” di tengah-tengah masyarakat Islam. Matlamat utama ialah orang Islam membunuh orang Islam lain tanpa pengaruh dari luar. Orang yang diarahkan dan dijadikan kambing hitam ialah Osama anak kepada Laden.

Osama yang berfahaman Wahabi ini tahu strategi ini dan sudah pun sedia mendapat skrip lakonannya. Maka tidak hairanlah Osama dengan mudah diterima oleh madrasah di Afghanistan tempat ia mula-mula belajar berjihad sebelum tahun 2000. Kenapa pasukan Mujahidin di Afghanistan senang menerimanya? 

Mudah saja, Osama mempunyai wang yang banyak. Mujahidin pula memerlukan wang untuk melawan Russia. Cuma yang menyedihkan adalah pasukan Mujahidin yang berhati mulia di sana tidak tahu bahawa Osama adalah pelakon terhandal keluaran Freemason iaitu Rothschild.

Kuasa kewangan Rothschild semenjak perlantikan Ibn Saud sebagai pemerintah Arab Saudi berjaya menyelinap masuk ke dalam kantung ekonomi keluarga Saud. Keadaan ini mewujudkan suatu situasi kebergantungan Keluarga Saud terhadap aliran wang masuk dari Rothschild. Dalam erti kata lain, Rothschild berjaya memastikan ekonomi Keluarga Saud bergantung sepenuhnya kepada projek-projek syarikat minyak Rothschild. 

Matlamat tercapai, untuk menguasai sesebuah negara dari seluruh aspek, adalah penting menjaga poket keluarga pemerintah terlebih dahulu.Situasi kebergantungan ini membuka ruang penuh untuk British Freemason menguasai pentadbiran dan dasar luar Arab Saudi. Bagi memastikan keluarga Saud tunduk patuh, Rothschild memberi sumbangan beratus-ratus juta tanpa henti untuk semua kos-kos pembinaan masjid seluruh Arab Saudi.

Dalam 1999, King Fahd telah menghadiri mesyuarat Bilderberg, disyaki oleh kebanyakan pemerhati politik berbincang tentang peranan beliau dalam agenda One World Government sama seperti peranan yang dimainkan oleh Arafat dan Pope. Buktinya, keluarga Saud sekarang ini adalah sebahagian daripada boneka-boneka rangkaian Illuminati.
Wahabi Tali Barut British Freemason (Bahagian 1) DAJJAL VIDEO COLLECTION oleh Ibnuyaacob Illuminati telah mencipta dua bentuk gerakan yang menekan masyarakat. Pertama,Demokrasi Liberal, untuk Barat menentang Keganasan dan kedua, gerakan politik berwajahkan Islam. Kedua-dua gerakan ini akan memaksa kita bergerak ke arah objektif akhirnya iaitu New World Orde. Barat dan Islam mempunyai era yang panjang dalam kesesuaian antara mereka, namun sejarah telah diubah untuk menjana mitos“Pertembungan Ketamadunan” (Clash of Civilazation). Dalam perancangan untuk membakar sentimen Barat untuk menentang Islam, kesemua perhatian kita telah difokuskan ke arah sifat-sifat Wahabi yang fanatik, atau lebih spesifik, kita diarah memperkatakan tentang individu yang direka personalitinya oleh golongan Freemason iaituOsama Bin Laden. Peter D. Goodgame (Penulis Buku Konspirasi Politik) Bagaimanapun, menurut suatu artikel yang ditulis oleh Peter Goodgame iaitu The Globalist and the Islamist, pihak Freemasonmempunyai peranan tersendiri dalam membentuk dan menaja semua organisasi-organisasi pengganas pada era abad ke-20. Tetapi sejarah sebenarnya bermula pada abad ke-18 dimana British Freemason mencipta ideologi Wahabi yang menjadi pegangan Arab Saudi sebagai satu cara merealisasikan objektif mereka. Seorang perisik British, bernama Hempher, yang juga ahli Freemason bertanggungjawab ke atas pembentukan fahaman Wahabi. Maklumat ini didedahkan oleh seorang penyelidik dari Turki iaitu Ayyub Sabri Pasha pada 1933 dalam laporannya yang bertajuk Mir’at al-Haramain. Menurutnya lagi, polisi British Freemason dalam menyerang sesebuah negara ialah dengan caraPecah dan Perintah (Divide and Conquer). Ini termasuklah seperti kes fahamanAhmadiyya di India pada abad ke-18. Buku The Memoirs of Mr. Hempher (edisi Arab) Maklumat terperinci konspirasi ini boleh didapati pada sebuah dokumen yang bernama“The Memoirs of Mr. Hempher”, yang diterbitkan dalam beberapa siri dalam akhbar Jerman yang berjudul Spiegel. Akhbar ini kemudiannya berpindah ke Perancis. Seorang doktor berketurunan Lubnan telah menterjemah dokumen tersebut ke dalam bahasa Arab dari bahasa Jerman, yang kemudiannya barulah diterjemah ke bahasa Inggeris dan beberapa bahasa lain Dokumen tersebut adalah tulisan tangan pertama Hempher (perisik British) dalam melaksanakan misi untuk kerajaannya. Dokumen itu jugalah yang menceritakan bagaimana dia boleh sampai ke Timur Tengah untuk ‘mencari jalan’ menjatuhkan Empayar Islam Uthmaniyah. Dengan ‘jalan baru’ yang dibina Hempher itulah kerajan British menggunakannya untuk menyuntik fahaman perkauman, kebangsaan, ketagihan arak, perjudian, perzinaan dan pembukaan aurat wanita Islam. Tetapi strategi terpenting sekali yang direncanakan ialah menerapkan nilai-nilai bida’ah dalam jiwa setiap muslim. Selepas penerapan ini berjaya, maka mata masyarakat dunia akan cuba dialihkan kepada Islam dan dalam masa yang sama konsep “Islam adalah agama pengganas” disuntik sedikit demi sedikit. Untuk menyemai sifat kefanatikan dan fahaman Wahabi dalam masyarakat Islam, perlu bagi pihak British Freemasonmemahami dahulu apa yang didakwahkan oleh agama Islam. Hasil daripada kajian mereka tentang Islam, mereka mendapati agama Islam menyeru kepada kebaikan dan mencegah kepada kemungkaran, persamaan hak antara semua kaum dan bangsa dan menyeru kepada persaudaraan sesama Islam.Membunuh sesama Muslim juga dilarang sama sekali. Kerajaan Uthmaniyah: Sultan Abd Hamed II, (Kanan) Sultan Abd Hamed memberitahu pegawai-pegawainya tentang perletakan takhta kerajaan, Bagaimana pun, sebagai sebahagian dari strategi Pecah dan Perintah mereka, Brish amat berharap masyarakat Arab Islam menentang sendiri saudara-saudara Turki mereka yang memegang tampuk pemerintahan Kerajaan Uthmaniyah. Jalan terbaik untuk mencapai matlamat ini, mereka dapati ialah mencari ruang-ruang dalam undang-undang Islam yang membolehkan masyarakat Arab lain mengisytiharkan Kerajaan Turki sebagai MURTAD. bersambung…Wahabi Tali Barut British Freemason (Bahagian 2) (sambungan)Hasil kajian dan mesyuarat pihak British Freemason, mereka dapati Syeikh Abdul Wahab adalah instrumen yang sesuai yang boleh digunakan mereka untuk membawa ‘idea’ ini ke dalam masyarakat Islam di Semenanjung Arab. Ini kerana, adalah tidak logik pihak British melalui residen-residennya untuk bercakap soal undang-undang Islam di tengah-tengah masyarakat Islam. (Gambar) Perkuburan Baqi yang dimusnahkan Ibnu Saud pada 1925. Syeikh Abdul Wahab berjaya dipilih sebagai jurucakap dan juru pelaksana idea British Freemason tanpa beliau sendiri sedari. Kita boleh simpulkan Syeikh Abdul Wahab adalahkambing hitam Arab yang ditangkap British, kemudian ditutup matanya, kemudian diletakkan bom jangka di badannya dan kemudian dilempar di tengah-tengah masyarakat Islam Arab Saudi. Tetapi pergerakan Wahabi bergerak terlalu cepat seolah-olah diarah oleh sesuatu dari belakang. Syeikh Abd Wahab berjaya menguasai keseluruhan pemikiran masyarakat Arab Saudi tentang bahaya Bidaah. Bagaimana British Freemason membantu fahaman Wahabi ini berkembang amat menghairankan. Namun matlamatnya semakin jelas apabila tiba era keruntuhan Kerajaan Khalifah Uthmaniyah. Khalifah Uthmaniyah sampai ke penghujung apabila tercetusnya pemberontakan pertama golongan Wahabi pada 1818. Penentangan itu didalangi oleh Saudi al-Faisal I. Pergerakan penentangan yang didominasi oleh pengikut Wahabi sekali lagi melakukan pemberontakan pada akhir kurun ke-19. Selepas Perang Dunia 1, negara-negara kekuasaan Empayar Uthmaniyah telah dipecah-pecahkan kepada beberapa bahagian. Manakala setiap bahagian pecahan itu diletakkan regim-regim Arab boneka untuk mentadbir negara baru mereka. Sebagai pengganti kepada kejatuhan kekuasaan Uthmaniyah ke atas Arab Saudi, British Freemason telah menganugerahkan kekuasaan pentadbiran Arab Saudi kepada Ibnu Saud pada 1932. Satu tahun kemudian, dalam 1933, Saudi memberi konsesi minyak kepada California Arabian Standard Oil Company (Casoc) yang bergabung dengan Standard Oil of California (SOCAL) dan kini dikenali sebagai CHEVRON yang diketuai oleh agen-agen Rothschild dan Rockefeller. Sejak masa itu, Arab Saudi menjadi salah satu rakan dagangan terpenting pihak Barat di kawasan Timur Tengah. Arab Saudi bukan sahaja rakan minyak terpenting tetapi juga dijadikan anjing salakan yang berlakon menentang Israel di pentas antarabangsa. Sedangkan bunyi salakan itu adalah bunyi yang dirakamkan sendiri oleh Israel. Perancangan berbelas-belas tahun ini semakin berjaya apabila Britsh Freemason berhasil melahirkan pemikir-pemikir Islam boneka yang cuba mempromosikan fahaman Wahabi. Dalam perancangan mewujudkan masyarakat Islam yang tidak mengamalkan sunnah, kini strategi itu sedikit demi sedikit di ubah ke arah mewujudkan masyarakat Islam yang berstatus pengganas. Kekuatan strategi British Freemason amat bergantung kepada kemantapan fahaman Wahabi dikalangan masyarakat Arab Saudi dan ulama’-ulama’ boneka Wahabi. Kontraktor-kontraktor boneka mula diberanakkan seperti Laden (bapa Osama) yang mendapat kontrak sepenuhnya membina masjidil Haram dan sebarang pengubahsuaian. Kekayaan Laden ini dijadikan modal awal yang akan membiayai suatu projek mempromosi aktiviti “Bunuh Diri Untuk Agama” di tengah-tengah masyarakat Islam. Matlamat utama ialah orang Islam membunuh orang Islam lain tanpa pengaruh dari luar. Orang yang diarahkan dan dijadikan kambing hitam ialah Osama anak kepada Laden. Osama yang berfahaman Wahabi ini tahu strategi ini dan sudah pun sedia mendapat skrip lakonannya. Maka tidak hairanlah Osama dengan mudah diterima oleh madrasah di Afghanistan tempat ia mula-mula belajar berjihad sebelum tahun 2000. Kenapa pasukan Mujahidin di Afghanistan senang menerimanya? Mudah saja, Osama mempunyai wang yang banyak. Mujahidinpula memerlukan wang untuk melawan Russia. Cuma yang menyedihkan adalah pasukan Mujahidin yang berhati mulia di sana tidak tahu bahawa Osama adalah pelakon terhandal keluaran Freemason iaituRothschild. Kuasa kewangan Rothschild semenjak perlantikan Ibn Saud sebagai pemerintah Arab Saudi berjaya menyelinap masuk ke dalam kantung ekonomi keluarga Saud. Keadaan ini mewujudkan suatu situasi kebergantungan Keluarga Saud terhadap aliran wang masuk dari Rothschild. Dalam erti kata lain, Rothschild berjaya memastikan ekonomi Keluarga Saud bergantung sepenuhnya kepada projek-projek syarikat minyak Rothschild. Matlamat tercapai, untuk menguasai sesebuah negara dari seluruh aspek, adalah penting menjaga poket keluarga pemerintah terlebih dahulu. Situasi kebergantungan ini membuka ruang penuh untuk British Freemason menguasai pentadbiran dan dasar luar Arab Saudi. Bagi memastikan keluarga Saud tunduk patuh, Rothschild memberi sumbangan beratus-ratus juta tanpa henti untuk semua kos-kos pembinaan masjid seluruh Arab Saudi. Dalam 1999, King Fahd telah menghadiri mesyuarat Bilderberg, disyaki oleh kebanyakan pemerhati politik berbincang tentang peranan beliau dalam agenda One World Government sama seperti peranan yang dimainkan oleh Arafat dan Pope. Buktinya, keluarga Saud sekarang ini adalah sebahagian daripada boneka-boneka rangkaian Illuminati. Diterjemah dan diubahsuai dari artikel David Livingstone, penulis buku The Dying God: The Hidden History of Western Civilization

Copy the BEST Traders and Make Money (One Click) : http://ow.ly/KNICZ

Wahabi Tali Barut British Freemason - Part 2

(sambungan) Hasil kajian dan mesyuarat pihak British Freemason, mereka dapati Syeikh Abdul Wahab adalah instrumen yang sesuai yang boleh digunakan mereka untuk membawa ‘idea’ ini ke dalam masyarakat Islam di Semenanjung Arab. Ini kerana, adalah tidak logik pihak British melalui residen-residennya untuk bercakap soal undang-undang Islam di tengah-tengah masyarakat Islam.

Perkuburan Baqi yang dimusnahkan Ibnu Saud pada 1925.

Syeikh Abdul Wahab berjaya dipilih sebagai jurucakap dan juru pelaksana idea British Freemason tanpa beliau sendiri sedari. Kita boleh simpulkan Syeikh Abdul Wahab adalah kambing hitam Arab yang ditangkap British, kemudian ditutup matanya, kemudian diletakkan bom jangka di badannya dan kemudian dilempar di tengah-tengah masyarakat Islam Arab Saudi.

Tetapi pergerakan Wahabi bergerak terlalu cepat seolah-olah diarah oleh sesuatu dari belakang. Syeikh Abd Wahab berjaya menguasai keseluruhan pemikiran masyarakat Arab Saudi tentang bahaya Bidaah. Bagaimana British Freemason membantu fahaman Wahabi ini berkembang amat menghairankan. Namun matlamatnya semakin jelas apabila tiba era keruntuhan Kerajaan Khalifah Uthmaniyah.

Khalifah Uthmaniyah sampai ke penghujung apabila tercetusnya pemberontakan pertama golongan Wahabi pada 1818. Penentangan itu didalangi oleh Saudi al-Faisal I. Pergerakan penentangan yang didominasi oleh pengikut Wahabi sekali lagi melakukan pemberontakan pada akhir kurun ke-19.

Selepas Perang Dunia 1, negara-negara kekuasaan Empayar Uthmaniyah telah dipecah-pecahkan kepada beberapa bahagian. Manakala setiap bahagian pecahan itu diletakkan regim-regim Arab boneka untuk mentadbir negara baru mereka. Sebagai pengganti kepada kejatuhan kekuasaan Uthmaniyah ke atas Arab Saudi, British Freemason telah menganugerahkan kekuasaan pentadbiran Arab Saudi kepada Ibnu Saud pada 1932. Satu tahun kemudian, dalam 1933, Saudi memberi konsesi minyak kepada California Arabian Standard Oil Company (Casoc) yang bergabung dengan Standard Oil of California (SOCAL) dan kini dikenali sebagai CHEVRON yang diketuai oleh agen-agen Rothschild dan Rockefeller.

Sejak masa itu, Arab Saudi menjadi salah satu rakan dagangan terpenting pihak Barat di kawasan Timur Tengah. Arab Saudi bukan sahaja rakan minyak terpenting tetapi juga dijadikan anjing salakan yang berlakon menentang Israel di pentas antarabangsa. Sedangkan bunyi salakan itu adalah bunyi yang dirakamkan sendiri oleh Israel.

Perancangan berbelas-belas tahun ini semakin berjaya apabila Britsh Freemason berhasil melahirkan pemikir-pemikir Islam boneka yang cuba mempromosikan fahaman Wahabi. Dalam perancangan mewujudkan masyarakat Islam yang tidak mengamalkan sunnah, kini strategi itu sedikit demi sedikit di ubah ke arah mewujudkan masyarakat Islam yang berstatus pengganas. Kekuatan strategi British Freemason amat bergantung kepada kemantapan fahaman Wahabi dikalangan masyarakat Arab Saudi dan ulama-ulama boneka Wahabi.


Kontraktor-kontraktor boneka mula diberanakkan seperti Laden (bapa Osama) yang mendapat kontrak sepenuhnya membina masjidil Haram dan sebarang pengubahsuaian. Kekayaan Laden ini dijadikan modal awal yang akan membiayai suatu projek mempromosi aktiviti “Bunuh Diri Untuk Agama” di tengah-tengah masyarakat Islam. Matlamat utama ialah orang Islam membunuh orang Islam lain tanpa pengaruh dari luar. Orang yang diarahkan dan dijadikan kambing hitam ialah Osama anak kepada Laden.

Osama yang berfahaman Wahabi ini tahu strategi ini dan sudah pun sedia mendapat skrip lakonannya. Maka tidak hairanlah Osama dengan mudah diterima oleh madrasah di Afghanistan tempat ia mula-mula belajar berjihad sebelum tahun 2000. Kenapa pasukan Mujahidin di Afghanistan senang menerimanya? Mudah saja, Osama mempunyai wang yang banyak. Mujahidin pula memerlukan wang untuk melawan Russia.  Cuma yang menyedihkan adalah pasukan Mujahidin yang berhati mulia di sana tidak tahu bahawa Osama adalah pelakon terhandal keluaran Freemason iaitu Rothschild.

Kuasa kewangan Rothschild semenjak perlantikan Ibn Saud sebagai pemerintah Arab Saudi berjaya menyelinap masuk ke dalam kantung ekonomi keluarga Saud. Keadaan ini mewujudkan suatu situasi kebergantungan Keluarga Saud terhadap aliran wang masuk dari Rothschild. Dalam erti kata lain, Rothschild berjaya memastikan ekonomi Keluarga Saud bergantung sepenuhnya kepada projek-projek syarikat minyak Rothschild. Matlamat tercapai, untuk menguasai sesebuah negara dari seluruh aspek, adalah penting menjaga poket keluarga pemerintah terlebih dahulu.

Situasi kebergantungan ini membuka ruang penuh untuk British Freemason menguasai pentadbiran dan dasar luar Arab Saudi. Bagi memastikan keluarga Saud tunduk patuh, Rothschild memberi sumbangan beratus-ratus juta tanpa henti untuk semua kos-kos pembinaan masjid seluruh Arab Saudi.

Dalam 1999, King Fahd telah menghadiri mesyuarat Bilderberg, disyaki oleh kebanyakan pemerhati politik berbincang tentang peranan beliau dalam agenda One World Government sama seperti peranan yang dimainkan oleh Arafat dan Pope. Buktinya, keluarga Saud sekarang ini adalah sebahagian daripada boneka-boneka rangkaian Illuminati.

Diterjemah dan diubahsuai dari artikel David Livingstone, penulis buku The Dying God: The Hidden History of Western Civilization



FREEMASON : KUMPULAN 300 YG MENGAWAL DUNIA

Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Obama, manakala Obama tunduk kepada arahan Rothschild & Rockefeller.

Kemudian Rothschild & Rockefeller menurut arahan siapa?….. sudah tentu Dajjal.

Henry Ford (pengasas Ford Motor) yang dari awal lagi menyedari bahaya yang ditimbulkan oleh kumpulan 300 di seluruh Eropah. Malah Ford dengan yakin berani mengatakan dengan nada yang kasar jika 'dikandangkan' seluruh billionaire-billionaire Yahudi, nescaya dunia tidak akan berlaku peperangan.
Semua revolusi-revolusi sebenarnya adalah percaturan Rothschild.
Henry Ford :

''Jika terdapat sesuatu yang tidak kena dalam sesebuah negara, anda akan dapati ia dari Yahudi-Freemason.''

(The International Jew, 1922)

Pendedahan Ford tentang komplot Freemason di dalam akhbar The Dearborn Independent 1920-an telah menyebabkan beliau diancam bunuh oleh Rothschild. 

Count Cherep Spiridovich di dalam bukunya menyebut Henry Ford sebagai manusia paling genius yang hidup di muka bumi ini. Spiridovich memberitahu dalam The Unrevealed History (ms 92), Ford tahu segala-galanya termasuk perancangan Rothschild melibatkan Amerika, perancangan Rothschild mengumpan Jepun untuk berperang dengan Russia dan menegaskan sejarah dunia yang ditulis semuanya mengarut.

Semua bukti ini mendedahkan kepada kita bahawa Yahudi walaupun ia bersifat minoriti di sesebuah negara tetapi jika dikumpulkan golongan jutawan, hartawan, ahli2 perniagaan antarabangsa maka merekalah yg menguasai kelompok tersebut. 

Mereka sangat teguh di dalam sesuatu perencanaan membangunkan agenda keYahudian sehingga kadang-kala dapat kita rasakan ada seseorang di belakang kelompok ini yg mengawal setiap gerak-geri mereka.
Walter Rathenau berkata ;

''Mereka hanya 300 orang, setiap mereka mengenali antara satu sama lain, menentukan halatuju Eropah. Mereka memilih pemerintah dikalangan agen-agen mereka sendiri. Yahudi-Jerman ini akan melakukan kejahatan terhadap proses pembentukan sesebuah negara yang tidak mengikut kehendak mereka.'' 

(kenyataan Rathenau dalam akhbar Weiner Freie Presse, 24 Dis 1912)

UPACARA JAMUAN SYAITAN

Organisasi kumpulan 300 di bawah pimpinan Dajjal ini bukan sekadar mempengaruhi orang bekerja untuk mereka, malah mereka juga mempunyai upacara penyembahan khusus ke arah unsur-unsur kesyaitanan,
Semua ahli keluarga Illuminati mempunyai satu upacara khusus yang diberi nama ''Jamuan Syaitan''.

Berdasarkan maklumat dari bekas-bekas ahli Illuminati, mereka memberitahu upacara Jamuan Syaitan ini akan dihadiri oleh pemimpin-pemimpin tertinggi setiap keluarga Illuminati dari seluruh dunia.

Dalam upacara itu, seorang wanita digunakan bagi tujuan pengorbanan, kebiasaannya ia wanita yang masih dara. Upacara ini melibatkan pemujaan Syaitan dan mempersembahkan jamuan berupa wanita cantik kepadanya,
Ianya dilakukan dalam sebuah rumah besar berupa Istana purba milik Rothschild. 

" dan mereka mengikuti apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir. Mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat Harut Marut di Negeri babil, sedang mereka berdua tidak mengajar seorang pun melainkan setelah mereka menasihatinya dengan berkata “Sesungguhnya kami ini hanyalah cubaan (untuk menguji imanmu), oleh itu janganlah engkau menjadi kafir (dengan mempelajarinya)”. 

Dalam pada itu ada juga orang mempelajari dari mereka berdua… Dan demi sesungguhnya mereka (kaum Yahudi itu) telahpun mengetahui bahawa sesiapa yang memilih ilmu sihir itu tidaklah lagi mendapat bahagian yang baik di akhirat…”;

Al-Quran: Al-Baqarah:102

UPACARA BLACK MASS DI VATICAN 

Gereja Vatican terlibat secara langsung dalam upacara penyembahan Syaitan yang dilakukan di kawasan kubur bawah tanah. Bekas ahli Illuminati iaitu Leo Zagami mendedahkan upacara Black Mass tersebut hanya dihadiri oleh individu-individu yang mendapat pengiktirafan dari syaitan sahaja, Antara orang kenamaan yang terlibat ialah George Bush (bapa Presiden George W, Bush) dan Dr Henry Kissinger (bekas Setiasusaha Amerika dan pernah datang ke-Malaysia sekitar 1990-an) 

Patung-patung kecil berwajah syaitan diletakkan dan upacara akan dihadiri sekitar 20 orang yang akan berdiri mengelilingi sebuah altar (tempat tidur pemujaan), Di atas altar tersebut akan diletak seorang wanita cantik dalam keadaakn separuh bogel. 

Seorang ketua upacara yang berpakaian serba hitam akan membaca mantera-mantera tertentu dalam bahasa Latin sambil memegang lilin bercahaya. Mantera disebut bagi memuja roh syaitan hadir ke dalam diri wanita di atas altar. Pemujaan tersebut dilakukan sekitar 20 minit, 

Inilah upacara penyembahan syaitan yang terus diamalkan turun temurun oleh keturunan Firaun (Raja Namrud) untuk mendapat pertolongan syaitan menguasai dunia. Mereka juga patuh setiap arahan dari Iblis untuk menghancurkan Islam. 

Kewujudan upacara Black Mass juga diakui oleh dua orang bekas paderi Vatican iaitu Malachi Martin dan Alberto Rivera. Malachi Martin mendedahkan upacara rahsia Gereja Vatican ini di dalam novel-nya yang bertajuk Windswept House. Manakala Alberto Rivera mendedahkan Black Mass di dalam bukunya yang bertajuk The Society Of Jesus and the Betrayal of the Roman Catholic Church.

300 AGEN ROTHSCHILD YG MENGAWAL DUNIA 

Kumpulan ini hanya dianggotai oleh 300 org individu yg setiap orgnya telah pun dipilih oleh Samiri dan halatuju kesemuanya dipimpin oleh Rothschild. Mengapa mesti 300 orang tidak diketahui oleh para pengkaji.

Pengkaji pertama yg mendedahkan kewujudan kumpulan 300 agen dajjal ini ialah Dr. Walter Rathenau di dalam artikel kajiannya dlm bahasa Jerman yg bertajuk Geschaftlicher Nachwuchs (Junior Business) tahun 1909.

Menurut Rathenau, seluruh operasi dunia dari segi perubahan politik, ekonomi dan sosio-budaya yg berlaku skrg ini adalah hasil percaturan 300 orang ini yg berbangsa Yahudi-Jerman dan mempunyai kemewahan yg sgt luar biasa. Mereka mengenali antara satu sama lain dan sentiasa memerhati dan melakukan sesuatu ke atas mana-mana negara yg dikehendaki. 

Sebenarnya kumpulan 300 telah pun ditubuhkan sejak tahun 1727 oleh golongan diraja British yg kesemuaya adalah org2 besar dlm Syarikat Hindia Timur Inggeris (SHTI)

Dalam era kolonial seluruh dunia, SHTI dan SHTB (Syarikat Hindia Timur Belanda) telah menguasai perdagangan candu yg didagangkan dgn peniaga2 China. 

Dalam buku The Unrevealed in History, Spiridovich menjelaskan Rathenau juga sebahagian daripada individu yg cuba direkrut oleh Rothschild seperi Benjamin Disraeli tetapi gagal. Beliau menyebut Rathenau telah mendedahkan kepada awam bahawa 300 orang tersebut adalah tersembunyi (tidak diketahui) dan tidak diketahui oleh Raja Rusia sendiri.

Spiridovich juga menegaskan Rathenau tidak menyenaraikan Raja Rusia sbgai salah seorang dari Kumpulan 300 malah Rathenau menjelaskan secara positif Raja Rusia itu juga tidak bersalah dlm hal tercetusnya perang dunia. Kenyataan Rahthenau diyakini benar oleh dunia apabila beliau dibunuh dua bulan selepas menerbitkan artikel tersebut. 

Kekuasaan kumpulan 300 semakin terasa oleh para pemerintah apabila semua surat khabar seluruh Eropah berhenti menyebut tentang kumpulan 300 secara tiba-tiba sejurus selepas kematian Rathenau. 


Pengaruh luar biasa kumpulan 300 ke atas akhbar-akhbar Eropah ini disahihkan oleh kenyataan berasingan editor majalah Matin dari Perancis, Stephane Lausanne pada 6 Januari 1923.

Beliau menyebut seperti berikut;

''Kami, org Perancis percaya bahawa kami tahu apa sahaja peristiwa yg menekan dunia sekarang ini. Tapi kami langsung tidak tahu siapa sebenarnya yg menjadi dalangnya. Yang kami tahu ada 7 orang yg sangat berkuasa.
Mereka lebih berkuasa dari Caeser dan Napoleaon sendiri, mampu menentukan takdir untuk dunia ini. Mereka mengongkong pemerintah sesebuah negara, mengawal dan menindas golongan pemerintah, memanipulasi ekonomi dan mengapi-apikan revolusi-revolusi. ''

Spridovich menyebut, dua orang daripada 7 orang tersebut ialah Edmond de Rothschild dan Sassoon de Rothschild. Kesemua 300 orang tersebut adalah ahli2 mesyuarat Protokol Zionis. 

Walaupun organisasi Zionis hanya ditubuhkan pada 1897 tetapi satu organisasi yg menghimpunkan 300 org tersebut dari 1727 terus hidup sehingga 1897 dan selepasnya. Ahli-ahlinya sentiasa bersilih-ganti dari semasa ke semasa namun tetap mengekalkan jumlah 300. 

Kemudian, bermula 1770 selepas Mayer Amschel Rothschild sudah cukup matang utk menerima tugasan dari Samiri@Dajjal, kumpulan 300 mula dipimpin oleh keluarga Rothschild dan mereka mewujudkan berpuluh-puluh lagi organisasi elit yg bermatlamat menuju ke arah One World Government sehingga ke hari ini. 

Dr. John Coleman, bekas perisik British mendedahkan di dalam bukunya, The Story of The Committee of 300, sebenarnya arahan Presiden George W.Bush kepada 150,000 askarnya pulang dari Iraq adalah berasal dari arahan Royal Institute for National Affairs (RIIA), institut ini pula menerima arahan dari Kumpulan 300, manakala kumpulan 300 adalah dibawah pimpinan Rothschild.
Beliau juga mendedahkan, Kumpulan 300 sgt berkuasa sehingga har I ini. 

Mereka menubuhkan pelbagai organisasi NGO yang berprofil tinggi di seluruh dunia dan menguasai pelbagai industri yg menjana teknologi2 tinggi.
Dr John juga menegaskan, akibat pengetahuannya yg mendalam tentang kelompok 300 ini, beliau dan isterinya sentiasa menerima ancaman, ugutan bunuh, sekatan akaun peribadi dari pihak2 yg tidak dikenali walaupun beliau sendiri adalah bekas perisik yg banyak berjasa kepada kerajaan.


Sesetengah ahli politik dan ahli akademik sudah mengetahui kewujudan kumpulan jahat ini. Namun atas faktor ''cengkaman ekonomi'', kumpulan 300 sentiasa kebal dari sisi undang2 dan sebarang tindakan pihak berkuasa.

DR.WALTER RATHENAU (1868-1922)

Beliau berbangsa Yahudi dan berkhidmat sebagai menteri luar Jerman. Berasal dari keluarga mewah, memiliki industri elektrik terbesar di Jerman, AEG.
Rathenau adalah mangsa rekrut Rothshild seperti Disraeli tetapi akhirnya memilih utk tidak mengikut telunjuk Rothschild. Akibatnya beliau dibunuh kerana mendedahkan nama beberapa ahli Kumpulan 300.

Agen-agen Rothschild mereka-reka cerita bahawa kematian Rathenau adalah kesan dari rasa tidak puas hati oleh belia-belia Jerman yg menganggap Rathenau adalah salah seorang dari kumpulan 300.

Rothschild bijak memutarbelit fakta pembunuhan untuk menipu dunia. Rothshild dan agen-agennya adalah orang2 yg control media seluruh dunia. (termasuk media prima Malaysia) 


KUMPULAN 300. SIAPAKAH MEREKA INI?

Menurut catatan Jerry D Gray, seorang bekas Tentera Udara US yang kini telah memeluk Islam, cita-cita Iluminati dan kumpulan 300 adalah:

- membentuk Pemerintahan Dunia Baru atau New World Order dengan gereja dan sistem kawalan dibawah pemerhatian mereka. Pemerintahan NWO telah mendirikan gereja sejak 1920 an lagi, ini kerana Iluminati menyedari agama adalah sebahagian daripada keperluan yang perlu wujud dalam diri manusia. Namun 'gereja' yang mereka maksudkan adalah bagi mewujudkan keyakinan masyarakat kepada kumpulan ini demi mencapai cita-cita mereka.

- menghilangkan nilai kebangsaan dan kenegaraan dalam diri manusia supaya fahaman NWO mudah untuk difahami dan disebarkan.
- memberi sokongan dan membenarkan penggunaan ubat-ubatan dadah dan kimia, dan memfilemkan pornografi sebagai seni. perkara ini membuatkan ia diterima secara terbuka dan normal bagi masyarakat.
- menyusup masuk dan menumbangkan semua kerajaan dan bekerja dari dalam bagi menghancurkan integriti kedaulatan sebuah kerajaan.

Ini adalah antara sebahagian tujuan kumpulan Iluminati ini. Bermacam-macam lagi rancangan dan matlamat mereka bagi menguasai dunia dan mewujudkan NWO. Kalau kita tengok misi mereka bagaikan kerja gila dan mustahil. Tetapi matlamat sebegitulah yang mereka mahukan dan membuatkan ramai manusia sukar untuk percaya. 

Sebagai contoh matlamat yang keempat dalam meruntuhkan sesebuah kerajaan, di mana telah banyak negara yang musnah dan telah dikuasai oleh kumpulan ini dengan mewakilkan kepada USA dan PBB seperti Iraq, Afganistan, Mesir, Libya dan kini Syiria malah Arab Saudi sendiri.


SIAPAKAH MEREKA?

Di antara ahli Kumpulan 300 adalah:
Keluarga Di Raja Britain
Keluarga di Raja Belanda
House of Hapsburg
House Of Orange
Duke of Alba
Putera Phillip Duke Of Edinburgh
Lord Carrington
Lord Halifax,
Winston Churchill
Cecil Rhodes
Ratu Elizabeth II
Ratu Beatrix
Raja Norway Hakoon
John Forbes
Bush
Goerge W Bush
Prescott Bush
Henry Kissinger
JP Morgan
David Rockefeller
David and Evelyn Rothchild
Ted Turner
dan ramai lagi....

AGEN-AGEN ROTHSCHILD 

Dan di antara mereka yang bekerja bagi menjayakan New World Order adalah:
- Lord Jacob De Rothschild (dalang sebenar tragedi MH370 & MH17)
- David Rockefeller (agen Rothschild di Amerika dan Japan, dalang segala peperangan)
- Nathaniel
- Baron John De Rothschild
- Nathan Warburgm
- Henry Kissinger - (perisik pemusnah global)
- Goerge Soros - (penasihat Yahudi dan spekulator kewangan)
- Paul Vocker - (seorang Yahudi Kripto dan penasihat ekonomi Obama)
- dan beberapa orang lagi

Mereka ini selalu membuat pertemuan sulit di merata dunia bagi membincang isu-isu penting dalam menjayakan matlamat ini. Dan di antara pertemuan penting yang dapat di kesan adalah pertemuan sulit Kapitalis dan ahli politik Yahudi berpengaruh di Hotel Bilderber, Amherm, Belanda pada 1954 yang digelar ahli Bilderberg. 

Mereka bertemu setiap tahun samada di Eropah mahupun Amerika Syarikat.
Walaupun pengenalpastian ahli ahli Iluminati adalah semasa tahun 50 an 60 an mahupun 70 an, akan tetapi ianya sentiasa mewujudkan pelapis yang baru dari mereka yang berpengaruh samada dalam ekonomi, media, perbankan, pedagang emas dunia dan ramai lagi.

Manakala Negara yang menyumbang kepada New World Order ini samada secara pengaruh mahupun kewangan adalah:

- AMERIKA SYARIKAT
- ENGLAND
- CHINA
- ISRAEL
- AUSTRALIA

Manakala Negara lain yang telah teguh dikuasai samada secara politik dan kewangan adalah Germany dan Perancis yang dulunya telah digulingkan secara revolusi rakyat melalui rancangan sulit dan terancang serta penghapusan etnik yang masyur oleh Hitler terhadap Yahudi Marhain demi untuk menubuhkan negara Dajal, Israel. 

Ini adalah sebagai sedikit pengenalan tentang kumpulan Iluminati serta matlamat mereka dalam menguasai dunia.


AMUKANMelayu - Grrrrrrrr........................