lirik Sayang Aku Rindu  Bahrain Assalamualaikum..

Lirik Sayang Aku Rindu
Percayalah ku setia Jangan pernah ragu Cintaku
Yang selalu memanggil namamu Disetiap detak jantungku Hampa mengunci jiwa Saat jauh dari kasihmu
Benar-benar aku tak mampu Hidup tanpa mu memeluk ku
Maafkanlah diriku Yang pernah selalu melupakan Setiap kasih yang kau beri Setiap cinta yang kau bagi
Sungguh sepi malam ku Tak seperti saat dengan mu Tika kau ada disisiku Menghiasi mimpi indahku
Sayang sayang aku rindu Setengah mati padamu Sayang sayang ku tak mungkin Sendiri tanpa dirimu
Engkaulah bintang dimalamku Cahaya disetiap gelapku Dirimulah cinta sejati
Sayang sayang aku rindu Setengah mati padamu Sayang sayang ku tak mungkin Sendiri tanpa dirimu
Percayalah ku setia Jangan pernah ragu cintaku Yang selalu memanggil nama mu Disetiap detak jantungku
Aku Rindu..

p/s : Merupakan OST Kau, Aku, Kita
Published: 2015-11-18 Hit: 37 Laman Asal
Setahun Aku Kembali Pulang Ke Blog Ku
Assalammualaikum...Cukup setahun ak tak update ak punya blog...hehe...maklum ler masa buat blog hari 2 time duduk rumah..so tak ada kerja buat blog ler...first time buat blog pening kpala .. ..
Hari2 akhir aku d UPSI
Tak sangka lak ye, dah nak habis dah kat UPSI ni...lau dulu aku rasa bile lah nak habis bjar... naik bosan duk menghadap U aku ni... heheh bile kenang2 balik, nak tergelak lah pulak dengan .. ..
Akhirnya Aku merdeka...
Hari ini bermulanya aku menyambut kemerdekaan terhadap keperitan minggu exam di upsi... hehehe (MERDEKAAAAAAAAAAAAA)... terus terang aku rasanya exam kali ni merupakan exam yang buat pertama kalinya a .. ..
Jika Aku Jatuh Hati
SUKARNYA MENCARI KEKASIH YANG SETIABukan senang untuk mendapat kekasih yang setia Boleh bersama waktu susah dan senangDiwaktu kita merasa keseorang, dia menemani kita .. ..