Array [SINOPSIS NOVEL] 7 Hari Mencintaimu-[SINOPSIS NOVEL] 7 Hari Mencintaimu
 

 

 
27 Rabi'ulAkhir, 1438 Hijrah
25-Jan-2017

   
[SINOPSIS NOVEL] 7 Hari Mencintaimu

[SINOPSIS NOVEL] 7 Hari Mencintaimu

Assalamualaikum..Sinopsis NovelKhuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia  seorang perindu yang setia. Namun sikap angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian unutk memilikinya."Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal aku kan? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya! Sedar-sedarlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawak cermin ke suluhkan muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati! So... apakata kau berambus sekarang! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau!"Aduhai! Angkuh sungguh kata-katanya. Bungkam seketika Khuzairi mendengarnya. Jauh disudut hati dia mula bertanya, sampai bila dia mampu untuk terus menahan makian dan hinaan yang dilemparkan oleh gadis ini? Sudah lalikah telinganya? Sudah matikah perasaannya? Tidak ke dia kecewa? Tidakkah dia terluka? Khuzairi mengangguk perlahan."Ya, aku juga manusia biasa, aku ada hati dan perasaan tapi aku tidak mampu untuk membuat apa-apa, demi satu amanah aku harus menelannya, demi satu amanah aku harus terus bersabar.."Amanah? Amanah siapa yang digenggam oleh Khuzairi itu, sehingga dia sanggup mengheret dirinya ke kancah derita?Lupakan Mia Adriana, hidup ini bagaikan putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah diri sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam buat dirinya. ...

www.myjodoh.net
[SINOPSIS NOVEL] Awak Sangat Nakal

Assalamualaikum..Sinopsis NovelPertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis

Nasha Aziz Tampil Berani Dengan Skirt Seksi  7 Gambar

by Mevius Maverick 21:34 Tags: Pheewwiitt , Selebriti http://ohmy-gummy.blogspot.com/2013/08/nasha

Insyak Spm  Sambutan Hari Raya

Posting kali ini ustaz ingin berkongsi insyak SPM yang bertajuk Sambutan hari Raya di sisi orang Isl

Gaji 7 Pemain Bolasepak Malaysia Termahal

Salam.. Perghh ingatkan kat oversea je gaji player bola sepak dibayar mahal. Rupanya kat Malaysia pu

KISAH Seram : JALAN BUKIT TINGGI -BUKIT 7 GUA MUSANG-KUALA LIPIS

Menyusur ke Bukit Tujuh By PrivaTETarikh keramat 3 hb jun, aku pada masa tu mmg dah

Selamat Hari Keputeraan Ke 61 DYAM Raja DiHilir Perak.

MERAFAK SEMBAH UCAPAN SETINGGI-TINGGI TAHNIAH KEPADA Duli Yang Amat Mulia Raja Iskandar Dz

Melaka  Hari 2 Medan Ikan Bakar Muara Sg Duyung

Tak habis lagi dengan acara jalan-jalan cari makan. Untuk makan malam pula kali nie perjalanan ke ar

 cerpen  Special Hari Raya Di Hujung Harapan Aidilfitri

P/S : masih terdapat kesalahan ejaan / perkataan yg masih belum sempat diedit. Harap maaf. Selamat

Lagu Selamat Hari Raya Paling Popular di Malaysia (era 50an - 2010an)

Lagu raya mmg tak dapat dipisahkan bila tibanya hari raya puasa. Terdapat banyak lagu yang telah dih

Travelog Haji  Debaran Di Malaysia 6 7 Sept 2015

Assalamualaikum.... Ahad : 6 September 2015 / 22 Dzulkaedah 1436 Kami masih membuat persediaan ter

Melazimi 7 Zikir Pembuka Pintu Rezeki

1. Memperbanyak Membaca “La hawla Wala Quwwata Illa billah “ Barangsiapa yang lambat dat

Potong Kuku Ikut Sunnah  Hari Yang Elok Untuk Memotong Kuku

Mari kita cuba amalkan, apa yang kita tahu, nanti kita akan dapat banyak lagi ilmu apa yang kita tak

Gulai 7 Kawah D C Nee Gunung Keriang

Cerita jalan-jalan cari makan balik kampung Alor Setar. Dekat saja dengan rumah bapak. Selalu kalau

www.myjodoh.net


Dapatkan Waktu Solat terus ke emel anda setiap hari !
Powered by groups.yahoo.com


Baju kurung, tudung, Shop Shoes, Bags, Clothes, tudung bawal, baju raya, fesyen, fashion.