Perhatian

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan.Sebelum mengambil, mencetak, memfotokopi, memplagiat atau apa sahaja yang sewaktu dengannya diminta anda tinggalkan pesanan, komen atau meminta kebenaran pada setiap bahan yang dimasukkan oleh Admin. Kerjasama anda amat-amat dihargai dan didahului dengan ucapan Terima Kasih

Kedudukan Liga

Friday, March 23, 2012

Jangan ambil mudah kemampuan lawan - Azman

"Jangan ambil mudah kemampuan lawan.

Demikian komen ringkas yang dilontarkan oleh Pengurus The Red Warriors, Azman Ibrahim menjelang pertemuan pasukannya dengan KL SPA dalam aksi pusingan pertama Piala FA di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam esok.

Menurutnya, walaupun Kelantan diramal mencatatkan kemenangan besar dalam perlawanan tersebut, namun kemampuan pasukan berstatus kelab tidak boleh di pandang rendah oleh The Red Warriors.
 
 "Saya harap pemain tidak mengambil mudah pertemuan ini walaupun mereka hanya sebuah pasukan berstatus kelab. Mereka pasti turun habis-habisan untuk mencipta kejutan dalam perlawanan ini," katanya.

 Jelasnya, kebangkitan yang di pamerkan oleh  pasukan berkenaan dalam siangan Piala FA musim ini perlu diberikan perhatian oleh semua pihak termasuk The Red Warriors - pahlawan merah

No comments: