Klik...Sokongan Anda Amat diperlukan

klik untuk bersama kami

Search This Blog

KLIK follow untuk Sahabat Setia

Klik untuk kembali ke Halaman Utama

23 January 2011

Syella Kamaruddin cetus kontroversi



Panglima sempat juga belek-belek Harian Metro. Terbaca pula artikel pasal artis Syella Kamaruddin yang berpakaian seksi sambut majlis harijadi. Seksi ke tu Syella? Terguris juga hatinya mungkin apabila orang memperkatakan dia seksi... apa taknya, dia sambut harijadi di pusat karaoke.
erm... ye la tu. takkan nak pakai baju kurung pulak pergi karaoke. Kena la sesuaikan dengan majlis.

'Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara. Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya. Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi.'

Kesimpulannya biarlah apa je dia nak pakai... nak tayang apa pun sebab dia punya. hehehe, elok juga tu syella. pas ni pakai ler bikini k, gerenti nama u meletup! tahun depan macam-macam pencalonan boleh dapat tau. tapi ingat k, kalau nak pakai bikini jangan pakai di Malaysia, pergi ler phuket ke, dubai ke atau senang ke bali.

Macam-macam perangai artis ni. pening kepala Panglima.... apa pandangan korang pasal pakaian syella ni?   tapi sebelum tu siapa syella ni? macam tak perasan je dia ni... 

5 comments:

  1. BRO.. DAH NAK TERKELUAR TU.. ROSAK MATA AKU MEMANDANG..

    ReplyDelete
  2. ROSAK MATA TAPI SUKA TAK ?

    ReplyDelete
  3. hahah kalu breast tu mantap ok gak ni mcm dh myusu anak tga pon nak tayang kat org, malu laaa

    ReplyDelete
  4. artis2 ni kita nak kena sabar je tgk kelakuan diorang..buat pe kita nak pening2 kepala memikirkan diorang..yg dosa diorang..kita ni buatlah apa yg patut supaya kita tak menanggung dosa diorang..

    ReplyDelete
  5. breast? menyusu? wow...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...