Walaupun Pemalu Tapi Tetap Berjaya Dalam Bisnes Kebanyakan orang ambil terlalu lama untuk mencari bisnes dan peluang yang sesuai.

Ada yang ambil masa sebulan, ada jugak setahun, malah ada juga yang hingga sekarang masih lagi mencari bisnes yang sesuai. 

Kerap kali alasan yang diberikan adalah: 
Saya ni pemalu lahSaya ni bukan berdarah bisnes jadi selalu bisnes tapi tak jadi Saya dah buat macam-macam tapi tak menjadi pon Ala susah lah bisnes ni ada yang mudah lagi tak? Alamak modal tinggi lah, saya tak cukup duit 
Tapi berbeza dengan Puan Farha Maskuri, walaupun pemalu tapi didorang dengan suami yang percaya dengan bisnes shaklee yang mampu pergi jauh dan dia cuba. 
Tetapi yang paling seronoknya dia tak perlu jumpa orang hanya berniaga melalui "senyap-senyap" sahaja pun mampu menjana pendapatan yang tak disangka-sangka 
Asal mulanya tak mahu berada di zon selesa, dan mencabar diri untuk lebih berjaya tapi akhirnya mampu pergi jauh dari apa yang dijangkakan. 


Best kan bisnes ni?

Bagi yang nak join saya bisnes Shaklee ni, terus hubungi saya tau.


Huwaida (ID 1185048)FB: Huwaida Abdul AzisNo Tel: 01116019649 Huwaida FB Page: Nota Ibu No Tel: 0174755810
Published: 2018-02-13 Hit: 10 Laman Asal
hari ini dalam sejarah
arini kami bertiga blaja cara2 nk wat blog..walaupun kami mengantuk ler sgt2 kami tahan la jgk demi ilmu nk wt blog.. .. ..
Bila sudah tertulis, Kau tetap Jodohku.
"Abang nak dengar cerita tak?" Soal Zahra, isteriku yang baru beberapa hari kunikahi. Lembut dan lunak sekali suaranya. Ketika itu aku sedang menghadam Kitab Usul Fiqh tulisan Syekh Prof. Dr. Abd Kari .. ..
CUKUPLAH AKU MENCINTAI DALAM DIAM ♥
Kalau kita sukakan seseorang,jangan beritahu si dia.Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanyaTapi luahkan pada Allah,beritahulah Allah.Allah Maha mengetahui si .. ..