salam..
tamat sudah drama cinta elysa. akhirnya! pehh rasa tak tentu arah jugak la bila dapat tahu semalam episod akhir. muahaha. rasa tak puas! rasa macam baru ada dua episod!
sedikit sedutan episod akhir







endingnya, rashid kena tangkap dengan polis. dan akhirnya elysa dan aril hidup bahagia. itu saja. kahkah..
tapi meluat gila masa tengok scene mak dia nak bagi elysa kawin dengan haikal. lepas tu barulah elysa mengaku yang dia dah kawin dengan aril.
episod ni banyak aril menangis elysa menangis. nampak sangat ego aril. lepas tu sweeetnyaaaa. hahah tambah2 scene akhir2, punyalah sweett!
lakonan je kan? kalau kehidupan yang nyata, ada tak lelaki macam tu? mungkin ada tapi aku belum jumpa XD
puas hati dengan endingnya :)
harap tahun depan ada cinta elysa 2. err err
Hit: 22 Laman Asal