Assalamualaikum, hari ini merupakan hari yang ke-39 aku bekerja di LEbuhraya Shapadu. Pada pagi ini, en Hairee memanggil aku untuk melihatkan computer yang aku format semalam, computer ini problem sedikit kerana RAM rendah, jadi dia makan cache memory banyak sikit, jadi solution yang terbaik adalah dengan uninstall antivirus yang ada kat situ , yang mana antivirus tersebut adalah freeware dan boleh di download di website.


Setelah selesai masalah tersebut, en Hairee pun membawa aku pergi ke Digital Mall untuk membeli Microsoft Office original kat sana, aku dengan En Rosli pun pergi sama ke sana. Di sana, aku dan en hairee membeli barang-barang yang di perlukan. Bila selesai membeli, kami pun pulang ke MOC, DI MOC, en Hairee meminta aku supaya membuka dan install window pada PC yang baru sampai, PC yang baru sampai adalah sebanyak 4 buah, en Hairee suruh aku install 2 PC untuk hari ini, aku pun install lah window kat 2 PC baru tu, setelah selesai install, aku install software, aku juga guna Microsoft Office yang mempunyai product key untuk 3 user untuk install di PC tersebut, lagi satu user , aku install kat computer kak ramlah.

Selepas itu, en Hairee menyuruh aku untuk membawa 1 set PC ke Bukit Raja dengan menaiki Ranger untuk ENcik Ayub, aku pun siapkan 1 set PC, kemudian aku membawanya ke sana, di sana aku pun pasanglah computer di sana. Setelah selesai, aku pun balik lah ke MOC, bila sampai sahaja, aku en Hairee meminta aku supaya memasang CPU yang baru sampai itu untuk en Saidin dan dia di pejabat tu, aku pun setelkan lah problem dia tu, aku pasang, install semuanya, aku setel semuanya sampai kul 4.30 pagi, kemudian aku kemas sikit2, aku pun balik umah dalam kul 5 pagi. Memang kerja aku hari ini format computer di office, hampir kesemua PC aku format di pejabat ini,

Hit: 22 Laman Asal