Assalamualaikum..... salam aidilfitri di ucapkan kepada seluruh umat islam di muka bumi ini, pada aidilfitri yang baru ini, saya di kejutkan dengan satu berita yang amat menarik untuk di ketahui, saya ni bab hanset kurang sikit sebab hanset dah ada, hanset pertama dalam hidup ku, dah hampir 4 tahun berkhidmat dalam hidupku. dia lah n-gage QD. punyerlah tahan,

tetapi ketetapan pendirian aku tergoyah apabila abang ipar aku memperkenalkan hanset yang baru dia beli ramadhan tahun ni ,ia adalah "myiman" satu2 hanset Al-Quran, memang menarik, aku terpegun tengok, ada dual sim port, ada hadist , terjemahan bahasa, ada suara baca Al-Quran tu, pergh dan macam2 lagi lah, rasa nak beli satu lah, nak g cari kilang dia. kat KL syarikat tu rasanya.. nak jadikan hanset "myiman" ni sebagai hanset ke-2 dalam hidupku.. huhuhuu.....

MY IMAN D818


Ciri-ciri perisian;

-bacaan al-quran 30 juzuk & teks berwarna Rasam Othmani -28 terjemahan bahasa termasuk bahasa melayu dan inggeris -doa khatam al-quran -tafsir alquran termasuk Tafsir Ibnu-Kasir (Arab), Tafsir Jalalain (Indonesia, Arab, Inggeris, Perancis) -11 buah kitab hadis termasuk Sahih-Bukhari, Sahih-Muslim, Sahih Abi-Daud, Sahih Ibnu Majah dan lain-lain -waktu solat, azan dan kiblat mengikut daerah di Malaysia dan bandar-bandar utama luar negara


Ciri-ciri telefon:

-skrin sesentuh TFT Lcd berserta pen sesentuh -Bleutooth -mp3 dan mp4 -FM radio -video player(3gp) -2 sim kad 2 band -stereo speaker -warranty 1 tahun -external sd card slot -camera 1.3 megapixel


Accessories:

-2 GB SD card -1 charger -1 battery -1 earphone -kompas -buku panduan

Extra feature

-games -unit converter -currency converter -world clock

Terdapat dalam 2 jenis warna iaitu PUTIH dan HITAM




Hit: 26 Laman Asal