hari ini merupakan hari RABu yang juga merupakan hari ...BERUNIFORM!!& juga Rokol.. Maaf  salah ejaan!Rowkol..
al-kisahnya, hari ni aku terponteng Rowkol secara sengaja plus tak sengaja..Sengaja sebabnya aku terlewat bangun! (Mamai jam 6.50 pagi) rokol jam 7.10 pgi! STRESS!! hehePastu akupun dengan kuasa SAILORMOONpun pergila bilik air, mandi, pastu solat subuh yg sememangnya dah GAJAH..sebab terlewat..Tepat jam 7.06 pagi aku pun siap dah ngan Uniform Sailormoon , SUKSIS aku nak turun gi rokol ni..semangat gila.. sembur-sembur minyak wangi pastu masa nak turun tetiba aku ase hidung aku panas & ada cecair merah yang kuar.. cecair itu mengikut nama saintifik dinamakan DARAH.. jgn buang H.. hahaha..
aku dengan muka selamba masih meneruskan perjalanan nk turun tapi makin byk pula darah yg kuar sampai terkena kt uniform aku..Bila part terkena uniform tu,. aku terus down!!memangla aku selalu berdarah hidung tapi kali ni darah dia cair & xlikat..kali ni cair.. gelabah la juga.Terus collmak & mak cakap soh tuam hidung ngan ais.memandangkan aku dah kat bilik aku xlehla cari ais an. so, akupun pegik ambik air sejuk kat tmpat air (xthu nama dia), taruk dalam botol pastu tuam akt hidung.. sampaila sekarang ni..Tapi darah dah berhentila.

(aplikasikan cara ini dihidung) huhuhu
so, sebenarnya aku cuma nak citer yg aku terPONTENG rowkol je.. Take care! Love U more than u know..

Hit: 11 Laman Asal