salam berkenalan...nama: nurul yaya adalah nama yang dicipta tuk dunia blog.  umur: mengikut tahun 2009 umur saya baru 18 tahun.tarikh lahir: saya lahir bulan jun..salam perkenalan tuk bloggers bulan jun.asal: saya berasal dari pahang. daerah rompin. tapi saya fail bahasa pahang..opss..maaf..saya kurang pandai sedikit.. sebab ramai kawan bukan orang pahang.pendidikan: sekolah 3km dari rumah.(sek ren....)sekolah menengah ni special sikit.. sebab ada 1,2,3,4!yup!saya ada 4 sekolah. sekolah harian biasa, sekolah rancangan khas, sMKA, SM teknIk.then.. kat matrikulasi teKnIkaL JohoR.. update sikit.. now...saya belajar kat UMp. tau kan..?UMP lah...family: anak ke 4 dari 7..saya anak tengah.ada kakak, ada abang, adik lelaki n perempuan..
apa lagi kamu nak tahu?nak hubungi saya?
ym: nurul86_blu@yahoo.com.my
saya takdek skype...oovoo ke apa ke..
sebab lappy saya suka meragam..jadi susah nak ber chit chat ni...
apa lagi yep?
favorite saya?
lau hobi uh..saya lebih suka duk kat dapur...
mesti la memasak an...
selain tu saya suka menulis.
ciri2 saya:(fizikal) seorang budak rabun..tak tinggi tak rendah..tak gemuk tak kurus sangat.satu benda yang orang paling tak suka saya lau tak kenal saya...
SAYA TAK SUKA SENYUM...
terutama LELAKI.saya minta maaf lah ye. tapi saya ada sebab..
ok...
next..saya ni seorang yang banyak mulut..
seorang yang kuat nangis..
seorang yang suka menyakat orang lain...
orang kata saya kelakar..
tapi tak pun ye..
jangan percaya!
ok tu je la ye...!
lau kamu nak kenal lebih ngn saya..
salin nombor tepon saya nih..
0134567890...
hahahah tipu lagi...
en d pon saya rosak..so tak xdek nombor maaf yep...
ok lau ada apa2 tanya jep...
insyaAllah saya bantu..
Hit: 22 Laman Asal