Sejak kehamilan ketiga ni, aku tak pernah menulis satu entry pun pasal kerenah kehamilan kali ni.... seingat akulah.....ini adalah entry pertama....



Pantang suami aku tanya nak makan ape.... pasti aku akan bagi list menu makanan yang berderet-deret....hehe....

Alhamdulillah....syukur kepada Allah di atas nikmat yang diberikan....kali ni aku tiada masalah selera makan tak seperti kehamilan yang lepas...Jika masa mengandungkan Solehah dulu....aku punyalah cerewet pasal makan....huhu....seperti diceritakan dalam entry "nak-makan-ape-ni?"....seksa sungguh...
Tapi sekarang...aku boleh makan ape sahaja....sampai tak sedar masa berlalu....tau-tau jer kandungan dah berusia 25 minggu....
*p/s: Semalam Solehah kena marah dengan baba dia kerana sepah-sepahkan tisu....pastu nak tau apa reaksi spontan Solehah...Pertama kali Solehah menjelirkan lidahnyer sebagai tanda protes...terkejut gak aku dan suami...mmm....Solehah ni mesti terpengaruh dengan kawan-kawannyer kat nursery....huhu....

Hit: 23 Laman Asal