Selamat hari rabu..
Dari pagi tadi Eira bz mengefax...
Ni baru de masa utk duduk kat tempat sendiri..
Alhamdulillah keje mengefax dah settle..
So boleh start buat keje lain...
Nak kongsi dengan korang sume..
Gambar2 yg sempat di snap masa Jamuan Raya
Kat pejabat Eira..
Jamuan ni buat hari khamis lepas..
Tapi Eira tak sempat nak upload pic..
Agak meriah gak ar opis ari tu..
Juadah2 pun banyak disediakan..
Antaranya sate, ketupat, lemang, nasi impit, kek, mee kari, tapai, kuih muih..
Macam2 ada..
Time ni gak ar boleh pakai baju raya..
Selalu kat opis..
Pakai uniform je..
Hehehe..
Ni antara gambar2 yg sempat di snap..

Akak comel kat sebelah Eira ni.. PA bos.. Beria kitorang bergambar.. Sampai tak sempat buka apron.. Masa ni tengah siap2 nak bakar sate.. Hehehe
Banyak tak makanan kitorang..

Sempat bergambar dengan bos dan isteri..

Gambar after kenyang makan... Macam cikgu sekolah pun ada.. Kredit utk kawan2 yg sudi share gambar..
Hit: 21 Laman Asal