assalamualaikum :)


semoga sihat la ye semua hendak-Nya :)


Firstly, wana nak ucapkan good luck utk faz yg bakal menghadapi peperiksaan :) i know u can. Allah sentiasa dgn faz. Tabahkan hati k. Mungkin wana tak dapat rasa lagi mcm mana sedihnya kehilangan seorg ayah tapi wana sentiasa mendoakan yg terbaek utk faz. Faz mampu utk mengharungi hidup nie. * tak mau sedih-sedih tau :)


berbalik kepada tajuk kat atas tu. " amanat seorg ibu"- wana pggl mak je pun. hihi


ptg td wana duk sibuk maen game on9 *yela. tak da keja nak buat. hehe.. tiba2 mak dtg duk depan wana. terjadi la perbualan di bawah :


mak : apa-apa pun nanti, hang keja la dlu.


wana : blur~~ ha? u pun tak tau masuk mana lg nie mak.


mak : hg nie.. maksud mak, kalau la nnt kat u hg jmpa org yg dh berkenan.. jgn la kawen lg. bukan apa. keja la dulu 2 @ 3 tahun. biar ada pendapat yg kukuh. baru pikir pasal kawen tu.


wana : eh mak nie. tak da la. akak tak terpikir pun sampai situ.


mak : mak bukan apa. hg tu anak sulung. kalau jd apa2 kat mak dgn ayah nanti, hg la yg kena tggung depa. adik hg izzati tu kecik lg. kalau sempat dgn mak,tak pa la. mak tggung la.. kalau boleh,biar la kewangan hg nnt kukuh dulu. senang.


wana : ( dah mula sebak, tapi cover lg dgn buat2 tgk kat lappy) :(


# insyaAllah mak . akak akan cuba laksanakan harapan mak. akak tak kan sia-sia kan family kita. akak akan jaga adik-adik..family first :)









Hit: 33 Laman Asal