Booking.com

Booking.com

05 Disember 2014

Magis Sebuah Fikiran



Magis Sebuah Fikiran

sila klik link dibawah untuk keterangan lanjut




Laman ini KHAS untuk Anda yang ingin menguasai ilmu Kuasa Minda Bawah Sedar & Hipnosis
Rahsia Potensi Kuasa Minda Yang Disembunyikan Oleh Kebanyakan Mereka Yang Telah Sukses

Ilmu Kuasa Minda Yang Bakal Anda Pelajari Ini Mampu Mengaktifkan Sistem Magnet Rezeki & Mendorong diri Sukses
Ya, dengan izin Allah, apabila kita menguasai ilmu ini, kita mampu menjemput limpahan rezeki dan menempa lebih banyak kekayaan dan kejayaan apabila menggunakannya dengan cara dan konsep yang betul.

Laman ini dimulakan dengan petikan sebuah hadis,
“Mula-mula sekali Makhluk yang dijadikan Allah adalah Akal.”
(Hadis dilaporkan oleh at-Tabrani Abi Umamah)

Seperti yang kita tahu, akal adalah perkara yang membezakan kita dengan haiwan. Pasti! Ia tersembunyi 1001 potensi yang luar biasa yang hanya akan diketahui oleh siapa yang mengupas tentang kehebatan di sebaliknya. Percaya atau tidak, sedar atau tidak sedar, dengan hanya menggunakan minda bawah sedar, idea kita mampu menjana begitu banyak keuntungan serta memacu diri ke arah kejayaan dalam masa yang singkat.
Mind Power is Bullshit!
Ya. Itulah hakikatnya. Kuasa Minda tidak bermakna tanpa ilmu dan cara yang betul tentang bagaimana ia bekerja. Pernah tak cuba mengamalkan kuasa minda tetapi tidak berhasil? Contoh, cuba untuk berfikiran positif tetapi tetap gagal mengaplikasikannya.
Sudah pelbagai cara yang dilakukan untuk tetap berfikiran positif tetapi hampa. Yang lebih malang, ia berakhir dengan kekecewaan dan tekanan. Sesungguhnya, Kuasa Minda hanya berhasil apabila kita tahu dengan jelas dan menguasai bagaimana ia mampu membantu kita untuk menjadi seorang yang positif, menambah nilai dalam hidup orang lain serta kita dapat menggunakannya untuk menyesatkan kita ke arah kejayaan dan kekayaan yang disayang Tuhan.
AWAS!!
Elak Diri Daripada Mengamalkan Amalan Khurafat
Nauzubillahi min zalik. Ya. Di kala ini, banyak program-program yang dianjurkan untuk kita menguasai ilmu Kuasa Minda. Yang dikhuaitiri, adalah apabila kita mengamalkannya, ia berkesan 100% seperti yang kita inginkan. Kita percaya bahawa teknik dalam ilmu Kuasa Minda itu adalah penyebab, kita dapat yang kita impikan. Lebih menakutkan, kita bergantung pada teknik itu tanpa bersandar pergantungan kepada Allah.
Astagfirullah al azim. Sesungguhnya, tidak akan mampu sekecil zarah itu bergerak tanpa izin-Nya. Begitulah pentingnya kita mengetahui dan menyedarkan diri bahawa apa juga ilmu Kuasa Minda yang kita amalkan, sebab ia berkesan adalah dengan izin-Nya. Hanya dengan izin Allah, ilmu itu akan berkesan, BUKAN kerana teknik itu semata-mata.
Teknik dalam mengamalkan Kuasa Minda hanyalah sebagai ikhtiar untuk kita mendapatkan apa yang dihajati, selebihnya kita harus bertawakal kepada Allah. Hanya dengan itu, ia akan menjadi ilmu Kuasa Minda yang disayang Tuhan.
klik d





Tiada ulasan: