ingat ummi jer ker ada koleksi dia pn nak jugak...hahaha  koleksi ummi pinggan mangkuk jer
ziyad paling suka mainan tembak tembak pantang jumpa mesti nak beli tak kira pistol ker senapang ke pistol air ke janji boleh tembak kadang sampai dia sendiri pn tatau nak pilih yang mna satu sebab pilih yang ni dah ada pilih yang tu pun dah ada...hahaha
besday dia tahun lepas bnyak dapat hadiah pistol kemain suka lagi
hari tu dia kuarkan semua mainan pistol dia pastu  susun atas lantai dari dapur akak senyap2 ambik gambar hahaha sekali dia nampak daaaa
ziyad : ummi ummi jab jab...adik nak susun elok2 dulu Ummi : okey lah cepat susun ziyad : okey dah siap...cepat ummi ambik gambar hahaha tau aja dia ummi nak ambik gambar ya
kalau hari cuti celik ja mata mesti cari pistol dulu ada juga time buat perangai nak tido pn letak pistol sebelah bantal kalau nak g mana-mana pun pistol mesti bawa kadang2 nak p tadika pn bawa tapi tingal dlm keta la tadika tak boleh bawa mainan kan
cuma kadang2 nak g jalan2 pandai pula tak nak bawa  tapi akak tau sangat taktik dia tak nak bawa sebab nanti klu jumpa kedai mainan tak dapat la dia nak membeli sebab kat tangan dah ada cuma kadang tu tak makan saman juga nama pn budak2 kan nak juga beli
main pistol ke hulu ke hilir tapi bila akak tanya nak jadi polis ke askar adik nak jadi bomba katanya hahaha kalau bomba kenapa suka pistol adik nak tembak air.... apa-apa la adik oiiiii
tapi dia memang suka sangat dengan pistol air cuma kat rumah diharamkan main pistol air kecuali g mandi-manda atau g padang baru boleh main hahaha ummi memang kejam



gigih menyusun

susun ikut saiz

muka bangga hahaha

hari cuti gini la gayanya

 berpeluh2 kepala pun nk juga pakai topi 
ikut ummi g opis pn bawa

aduhhhh nak g tadika pn bertopi pistol bagai


sementera kecik ni layan jer lah
esok2 dah besar tak de nk main semua ni dah hanya akan tinggal memori terindah

Hit: 27 Laman Asal