Assalamualaikum...

hohoho...nak citer...khamis malam jumaat aritu
kul 12.30 tengahmalam...saya tgh tunggu baju yg dalam mesin basuh siap...
so x tido la...tunggu punya tunggu tuptup...karen xde la pulak...
hohoho...
anak3 pon xtido lagi memasing...biasalah cuti skolah kan
selagi mama dia xyip...selagi tu la diorang pon xsleep
padahal...huhu...petang tu sampai kul 9 lebih dok terjah jkad kat jusco kulai
xreti penat betul tau anak3 ni...

papa dia dah terlelap...mama ni..mmg blom tdo...so ank3 pon dok la baring2
ish xleh jadi...nyamuk makin banyak...haha...pandai kan...g bkk pintu
so berduyun2 la nyamuk masuk...
yang mama dok la mengipas bdk3 tu...tp mne bole tahan...tgk dah stengah jam dah
faiqa da ngantuk sgt...terlelap jgk...tp pastu terjaga...gatal la mama...nyamuk...

puas jgk la pujuk2 papa dia...da dlm 45 minit gitu jugak
asik ajk g MCD aje...haha...apa lagi dalam kepala.. itu aje lah...nak sejukkn bdn 
last2 papa termakan jugak pujuk rayu mama n anak3...haha...
kul 1.30 pagi smpi lah kami ke MCD





sebab xbrapa nak lapar sangat so...oder 3 set ni plus bubur ayam ";)

Hit: 12 Laman Asal