Cun tak.. cun tak set masak2 Raesa.. tu semua bg dia leka jek.. hahahah... kadang2 aku tgk Raesa cam teror main masak2, kadang aku tgk dia lagik teror buat disaster kat dapur dia... ceh.. semua brg dia campak, sok aku kadang2 kuarkan brg sikit je buat dia main, yg kecik2 aku simpan dalam box dia...

Al kesah .. ko tau rege dia.. Rm120, postage Rm10 so total RM130. aku skit tak berdetik kata takkan bende gini rege lebih Rm100, aku ingat dgn gambo budak omputih kat box tu payah kot nak cari kat luar... so aku bli lah.. aku bli online tru fesbuk.... aku bli saing dgn mama lala... tapi dia bli patern lain... nak jadikan cerita.... si mama lala ni gatal2 gi jalan2 kat Pontian... sekali dia masuk kedai jual menan... sekali.. jeng jeng jeng... dia jumpa menan cam aku cuma RM90.. cis... dia punya pun tak sampai seratus...

Soknya aku pon uploadlah pic Raesa dgn menan baru dia nih kat fesbujk... sekali... kawan aku plak.... dia kata lebih kuranglah cam kitchenware ni dgn anak dia punya... dia kata RM45 jek bli kat Kipmart Tampoi... dia tagged aku ... pas aku tgk... bukan lebih kurang... tapi SEDIBIK.... wachaaaaaaaaaaa.. sakit ati lol... kawan aku siap ketawa2 kan aku .. lahabau ko Norita... ni kalau hubby aku tau.. aku kene khutbah seminggu kang.... so mulai hari ini...aku tak mo bli menan online.. tak mo tak mo... kalo nak aku terus gi Toy R Us... lagi selamat....
Hit: 19 Laman Asal