Assalamualaikum????????

Kawan yang baik pun adalah rezeki jugak????????rezeki bukan sekadar duit semata mata tp rezeki didatangkan dlm pelbagai bentuk..kesihatan tubuh badan pun rezeki juga..dpt kwn yg baik pun rezeki juga, mmg byk klu nak bercakap pasal rezeki...
Setengah org bila bercakap pasal rezeki hanya tertumpu pada duit sahaja, dia tahu rezeki tu hanya dlm bentuk duit je..heran bin ajaib tul aku org mcm nih????????
alhamdulillah rezeki aku dapat kawan2 yang baik, yang selalu hargai dan raikan kawan2...
 Ini lah antara kawan2 yang selalu buat suprise????????







Tq kawan2 yang selalu meraikan..ni masa buat baby shower..ni pun depa buat suprise kat cyberjaya

Hit: 0 Laman Asal