HARGA RUNCIT : RM50 - RM60 PROMOSI RAMADHAN !!! RM35 SAHAJA TERHAD 20 ORANG TERAWAL KACAMATA TERAPI SEEHAT Kacamata terapi SEEHAT ini dibuat khusus untuk mereka yang memakai kacamata atau contact lens yang disebabkan rabun jauh, rabun dekat, dan silau. Ia dapat memperbaiki daya penglihatan yang lemah bagi semua golongan termasuk pelajar, remaja , orang dewasa bahkan orang tua sekalipun. Pada dasarnya, sejak anda menggunakan kacamata, kacamata anda menjadi seperti tongkat pada mata anda. Akibat anda terlalu bergantung pada kacamata anda, daya penglihatan anda semakin lemah. Kemudian kekurangan dari kacamata adalah kacamata perlu diganti apabila mata anda makin lemah karena nilai rabunnya bertambah. Dengan menggunakan Kacamata Terapi SEEHAT,ia membuatkan penglihatan anda akan pulih secara berperingkat.

Memahami  Bagaimana Kacamata Terapi SEEHAT berfungsi


Untuk memahami bagaimana Kacamata Terapi SEEHAT ini berfungsi, anda harus tahu sebab kenapa daya penglihatan anda menjadi lemah. Berikut beberapa penjelasan dari gambar yang ada:

Terdapat 2 jenis otot mata yang melingkari dari retina mata anda. Salah satunya kita sebut dengan otot silinder, berfungsi untuk menekan retina dan menjadikan lebih tebal. Satu lagi disebut dengan otot radikal dan fungsinya untuk menarik retina supaya menjadi tipis.

Di bagian depan mata terdapat sebuah retina. Image dipindah ke atas penerima yang terdapat di bahagian belakang melalui retina. Sewaktu anda melihat objek yang berdekatan, otot silinder akan menekan dan otot radikal akan mengembang, sehingga menjadikan retina lebih tebal dan membawa retina lebih dekat dengan penerima, maka objek akan difokuskan diatas penerima. Sewaktu anda melihat objek yang berjauhan, otot radikal akan mengembang, menjadikan retina lebih tipis dan menjauhi dari penerima. Dengan begini objek akan difokus ke atas penerima.

Daya penglihatan yang lemah biasanya disebabkan oleh cara membaca yang tidak betul, makanan yang tidak seimbang, stress, pencemaran alam dan juga penyakit-penyakit yang berkaitan dengan mata. Ada beberapa tekanan yang menyebabkan otot mata menekan secara tidak normal, mengakibatkan objek-objek tidak dapat difokuskan keatas penerima secara tepat. Maka ini menyebabkan daya penglihatan menjadi lemah, seperti rabun jauh, rabun dekat dan silau.

Bagi anda yang memiliki kelainan daya penglihatan baik  rabun jauh (minus), rabun dekat (plus) ataupun silau, anda akan dapat membuktikan sendiri kebenaran prinsip fungsi kacamata ini tatkala melihat atau membaca tulisan yang tidak dapat anda lihat secara jelas dengan mata kasar maka dengan memakai kaca mata ini anda akan dapat melihatnya dengan jelas meskipun tanpa menggunakan kaca mata. Hal ini membuktikan bahwa dengan memakai kaca mata ini akan membuat otot mata anda fokus sehingga bayangan benda jatuh tepat di bintik kuning retina dan membuatkan anda dapat melihat dengan jelas.

Terapi yang harus dijalankan untuk mengatasi kelainan pada mata anda adalah dengan memakai kaca mata ini tatkala didepan monitor komputer atau membaca secara berkesinambungan selama 15-30 minit setiap harinya, sehingga diharapkan akan menguatkan secara alami otot mata anda yang telah melemah.

Tekanan keatas otot mata juga akan menghambat aliran darah dan menyebabkan otot-otot mata dan komponen mata yang lain tidak mendapat nutrisi-nutrisi yang seharusnya didapatkan. Oleh karena itu mengistirahatkan mata anda pada saat letih adalah sangat penting.

Kacamata Terapi SEEHAT akan merehatkan mata anda dengan mengalihkan tekanan yang dialami setiap hari. Pada saat yang bersamaan juga, lubang atau rongga kacamata tersebut membuat mata anda fokus tanpa memberatkan kerja otot mata anda

Kacamata Terapi SEEHAT  mengurangi pancaran cahaya yang masuk dan menambah fokus pada mata anda, sehingga membuat objek terfokus sesuai dengan magnifikasi yang sesuai.

 HARGA RUNCIT : RM50 - RM60 PROMOSI RAMADHAN !!! RM35 SAHAJA TERHAD 20 ORANG TERAWAL

SIAPA CEPAT DIA DAPAT!!!!
UNTUK TEMPAHAN...SILA KLIK LINK DI BAWAH ::
>>MATA SIHAT BERSAMA SEEHAT<<


Catatan :- Megat Terawis =P "Like Facebook Page : http://www.facebook.com/pages/GuRiNdAm-RaSa/202342826515715
Hit: 49 Laman Asal