Hai hai hai! Pagi sabtu yg ceria dihiasi kiacauan burung2 kat luar tingkap bilik aku. Mula2 ingat cm bunyi monyet td. Kuat sgt kat dpn tingkap aku. Ia telah mmbuatkan rumate ku bangun dengan serta merta (menggelupur ka??) haha.. Afdzal, Epi, WanC and Matpit nak cau dah hr ni. Byk kenangan yg xleh lupe ngn depa ni. Matpit especially, rumate aku yg paling lawak penah aku kenal kat dunia nih. Pd kawan2 sume, gud luck utk interview keje, result exam yg cemerlang, bergraduate dr UTP pon dengan cemerlang. Tak lupe juge kekawan wanita2 gedik gitu yg sekepala (Maya, Dhea, Tasya, Anis, Memei, Anis kecik, Fauziah, Aziz- eh dia bukan ppuan eh!) Wish u all da best in your future endeavour! Dpt first gaji tu open2 la table. Hahah (mcm la dekat nak jumpe makan2!) -waimeng-
Hit: 18 Laman Asal