Rintihan Hati.. Hati merintih.. ouch!!

dah macam tajuk novel kesah yer... hahaha
saje2 nak merintih kat blog ni.. bukan ade orang bace pun..
merintih kat orang belum tentu orang paham.. merintih kat blog, 
orang yang bace lagi la xpaham..

cuma merintih mengadu pada Nya sahaja yang mengerti perasaan hati ini.. T_T

Adoii haiii ayat.. novelis betul.. 
dua tiga hari ni dok baca blog orang jer.. masing2 ada masalah sendiri..
haihhhh.. mengeluh lagi.. Ya Allah tabahkanlah hati hambamu ini..
ntah ape yang nak dikeluh kesah sangat pun xtau..

tapi hari ni mood artis aku telah dirosakkan oleh sesuatu.. 
terus jadi down.. td pakai Slingback Wedges skang terus tukar selipar jamban.. 
nampak x perumpaan aku yang xjadi tu?? hahaha 

Semoga hari ini dan esok lebih baik dari semalam.. 
dan semoga kita jadi lebih baik dari sebelumnya.. InsyaAllah... ^_^






Hit: 31 Laman Asal