Siapa Nur JM Mohd - Terowong Informasi

Breaking News

Siapa Nur JM Mohd


Artis Youtube Singapura


Nama Nur JM Mohd, pasti ada sesetengah orang macam pernah dengar nama ini dan ada sesetengah orang kenali beliau melalui video yang dipostkan oleh beliau sendiri. Siapa Nur JM Mohd memang tidak asing di negera seberang tambak kita iaitu Singapura.



Nur JM Mohd merupakan seorang pemandu lori di Singapura gemar meng'upload' video pendek beliau yang lebih berkisarkan isu semasa. Bukan isu semasa di Singapura malah di Malaysia juga. Video yang mengangkat beliau popular adalah mengenai video "Permintaan Untuk Ina" menerusi laman Youtube. Pasti anda akan ingat kembali mengenai video Ina ini. Walaupun rupa tidak hensem dan berbadan sado, ia tetap ada peminat tersendiri.

Beliau kini mempunyai page rasmi beliau di Facebook yang kini mempunyai pengikut seramai         34 000 orang. Ia agak memberangsangkan. Bro masih menjadi pengikut rasmi page beliau dan saban hari akan melihat perkembangan beliau menerusi video yang beliau kongsikan. Video-video yang beliau kongsikan kesemuanya banyak manfaat kita perolehi walaupun diselang selikan lawan selamber oleh beliau. Jika anda mahu melihat apakah perkembangan beliau kini, bolehlah like page beliau di link seperti di bawah ini :

Link 



No comments